שתף קטע נבחר

מאסר עולם לאישה שכרתה את פין בעלה וטחנה

קתרין קיו מקליפורניה כרתה את איבר המין וזרקה לטוחן אשפה. עורך דינה טען שהיא סבלה מבעיות נפשיות, אבל היא הורשעה בעינוי והטלת מום. הבעל: "היא שללה חלק מהזהות שלי"

לורנה וג'ון בוביט, מהדורה משודרגת מודל 2013: קתרין קיו, תושבת קליפורניה בת 50 שהורשעה בכך שכרתה את איבר מינו של בעלה באמצעות סכין מטבח וזרקה אותו לטוחן אשפה, נידונה אתמול (שישי) למאסר עולם עם אפשרות לחנינה אחרי שבע שנים. שמו של בעלה עדיין לא מותר לפרסום משום שהוא קורבן להתעללות מצד בת הזוג.

 

כתבות נוספות מהעולם בערוץ החדשות של ynet:

 

האירוע המזעזע התרחש ביולי 2011 בביתם בעיר גארדן גרוב. בני הזוג, שרק נישאו בדצמבר 2009, נמצאו בהליכי

גירושין אחרי שהבעל ביקש להיפרד. באותו ערב התווכחו השניים על חבר משותף ועל השאלה מי יישאר איתו בקשר אחרי הגירושים.

 

נסערת מהוויכוח, קיו הכניסה חומר מרדים לארוחת הערב של בעלה. אחרי שהוא נרדם היא קשרה את רגליו וזרועותיו לארבע פינות המיטה. כשהתעורר היא הפשילה את מכנסיו, חתכה את איבר מינו בסכין, זרקה אותו לטוחן האשפה והפעילה אותו. רק אחרי שסיימה היא הזעיקה אמבולנס שייקח אותו לבית החולים, שם הוא נותח במקום.

 

בהצהרה לבית המשפט, שאותה מסר באמצעות התביעה, ניסה הגרוש להסביר את עומק הטראומה: "היא שללה ממני ברשעות חלק מחיי ומהזהות שלי".

 

קיו הורשעה כבר באפריל האחרון בעבירות של עינוי והטלת מום וביום שישי ניתן גזר הדין. לבני הזוג לא היו ילדים. במהלך המשפט טען הסנגור שהאישה סבלה משורת הפרעות נפשיות, בהן דיכאון, ושאין להרשיע אותה.

 

האירוע הושווה כצפוי למקרה שהסעיר ב-1993 את ארה"ב בפרט ואת העולם בכלל, כשלורנה בוביט חתכה בסכין את איבר מינו של בעלה דאז ג'ון בוביט. אחרי המעשה נסעה בוביט במכוניתה והשליכה אותו מהחלון. לבסוף נמצא האיבר החתוך והוא חובר למקומו בניתוח. בוביט זוכתה בבית המשפט בשל אי-שפיות ואילו בעלה פצח בקריירת פורנו. מאז הידק את אמונתו באל, מקפיד ללכת לכנסייה ומתפרנס מעבודה כנגר וכנהג לימוזינה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים