שתף קטע נבחר

מאופנה למשרדים: ארמני יעצב מגדלים בת"א

לא רק אופנה עלית, בשמים יקרים, מלונות מפוארים וריהוט יוקרה: קבוצת חג'ג' חתמה על הסכם של 14 מיליון שקל עם המעצב האיטלקי ג'ורג'יו ארמני עבור עיצוב מגדלי המשרדים שלה ברחוב הארבעה בת"א. "לעצב משרדים זה אתגר"

כוחו של שוק המשרדים בישראל אמנם במגמת ירידה , אך זה לא מפריע לקבוצת חג'ג' לקדם את בניית פרויקט המשרדים הענק שלה בתל-אביב. כחודש לאחר שקיבלה אישור להגביה את פרויקט "מגדלי הארבעה" ב-9 קומות, הודיעה אמש (ד') הקבוצה, בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', כי מי שהופקד על עיצוב המגדלים הוא לא אחר מאשר המעצב ג'ורג'יו ארמני.

 

עוד כתבות על שוק המשרדים בערוץ הנדל"ן :

 

הקבוצה חתמה על הסכם בסך 14 מיליון שקל עם חברת ארמני איטליה, במסגרתו המעצב יהיה אמון על עיצוב השטחים הציבוריים במגדלי הארבעה, ובהם הלובי וטרקלין העסקים. יצוין כי על עיצוב הפרויקט עצמו הופקד האדריכל משה צור.

 

לדברי מנכ"ל חברת ארמני, אנריקו ארבה, מגדלי הארבעה הן הפרויקט היחיד של ארמני בעולם שאינו נוגע למגורים או מלונאות. "לעצב מגדל משרדים זה אתגר, אך אנו בטוחים שנעמוד בו", אמר אמש באירוע השקת ההסכם שנערך בביתו של שגריר איטליה בישראל ברמת גן. בקבוצת חג'ג' מספרים שלא היה קל לשכנע את ארמני להצטרף לשורותיהם, אך בקרוב הוא יתחיל בעבודת העיצוב.

 

מגדלי הארבעה, שיכללו 35 ו-38 קומות, מוקמים בימים אלו ברחוב הארבעה פינת ארניה, בידי החברה המבצעת א. דורי. מגדלי המשרדים כוללים מפרט טכני עשיר, הכולל חיפוי קירות מסך זכוכית בכל חזיתות הבניין, לובי כניסה בגובה 13 מ"ר, טרקלין עסקים על שטח של 2,200 מ"ר לפגישות ולמנוחה ותקרות משרדים גבוהות.

 

הדמיות המגדלים. בקרוב ארמני יתחיל בעבודת העיצוב

 

 (הדמיה: View Point) (הדמיה: View Point)
(הדמיה: View Point)

 (הדמיה: View Point) (הדמיה: View Point)
(הדמיה: View Point)

 (הדמיה: View Point) (הדמיה: View Point)
(הדמיה: View Point)

 

תנופת בנייה בכל האזור

המגדל שווק במלואו לקבוצת רכישה, ובמגדל הצפוני, שנבנה ביזמות, נותרו שטחים אחרונים. השלמת הבנייה צפויה בתוך שנתיים וחצי. נזכיר כי בחודש שעבר אישרה הוועדה המקומית תל-אביב את הגבהת צמד מגדלי הארבעה ב-9 קומות באמצעות ניוד זכויות, בתמורה לשימור מחמיר של 8 בניינים ברחבי העיר, בהתאם לתוכנית השימור העירונית.

 

המשרדים צופים מערבה, ולפי התוכנית חזיתם תהיה למתחם שייקרא "פיאצת גבעון" ואמור לכלול מזרקות, מדרחוב ובתי קפה. בקומת הקרקע שווקו שטחים למסחר שיושכרו לבתי קפה, מסעדות וחנויות יוקרה.

 

בין רוכשי המשרדים ניתן למנות את אנשי העסקים טדי שגיא, אייל ולדמן (מלאנוקס), שלמה דברת, מרכז השלטון המקומי ואחרים. קבוצת חג'ג', שמשרדיה שוכנים כיום במגדלי עזריאלי, צפויה גם היא להעביר את משכנה למגדל הדרומי מבין השניים.

 

מגדלים אלה הם חלק מתנופת הבנייה שנעשית בימים אלה במתחם, הכוללת, בין היתר, את מרכז שרונה המחודש שצפוי להיפתח בקרוב וכן את מגדלי עזריאלי שרונה של קבוצת עזריאלי שיכלול משרדים ושטחי מסחר.

 

יצוין כי זוהי לא דריסת הרגל הראשונה של ארמני בישראל. לענף הנדל"ן בארץ הקודש הוא נכנס בשנת 2008 בפרויקט היוקרה ווייט סיטי. הפרויקט ממוקם לאורך רחוב יצחק אלחנן בשכונת נווה צדק וכולל מגדל מגורים המתנשא לגובה 30 קומות וכן שני בניינים נוספים בגובה 5 קומות הכוללים דירות לופט ושטחי מסחר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הדמיה: View Point
הדמיית מגדלי הארבעה בתל-אביב
הדמיה: View Point
צילום: רויטרס
ג'ורג'יו ארמני. לא היה קל, אך בסוף שיתף פעולה
צילום: רויטרס
צילום: טל צ'יקורל
האחים צחי ועידו חג'ג'
צילום: טל צ'יקורל
מומלצים