שתף קטע נבחר

מויס הוצג ביונייטד: "וויין רוני לא עומד למכירה"

יורשו של אלכס פרגוסון עשה סוף לספקולציות סביב החלוץ: "רוני נראה מאושר, אני רואה את הניצוץ בעיניו". על המינוי: "סר אלכס הגיע לביתי ואמר לי שאני מחליף אותו - לא הייתה לי את האפשרות להגיד כן או לא"

אחרי 26 שנים תחת סר אלכס פרגוסון, עידן חדש החל הערב (ו') במנצ'סטר יונייטד עם הצגתו של המנג'ר הטרי, דייויד מויס. הסקוטי בן ה-50, שאימון באברטון ב-11 העונות האחרונות, הבהיר במסיבת העיתונאים הראשונה שלו באולד טראפורד כי לא יאפשר לוויין רוני לעזוב את המועדון.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

"רוני לא עומד למכירה. הוא שחקן של מנצ'סטר יונייטד והוא יישאר כזה", אמר מויס על הכוכב, שביקש לעזוב בתום העונה שעברה וחוזר ע"י ברצלונה, ארסנל, פ.ס.ז' וקבוצות נוספות. "אני מכיר את רוני מאז שהיה נער בן 16. עכשיו אנחנו שוב ביחד, הוא נראה מאושר ואני רואה את הניצוץ בעיניים שלו. רוני מתאמן היטב ונמצא בכושר הכי טוב בקריירה שלו. אני מצפה לעבוד עמו".

 

בא לשכונה בחור חדש. מויס באולד טראפורד (צילום: AFP) (צילום: AFP)
בא לשכונה בחור חדש. מויס באולד טראפורד(צילום: AFP)

 

"מנצ'סטר יונייטד תמיד תשאף להביא את השחקנים הטובים ביותר". מויס (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
"מנצ'סטר יונייטד תמיד תשאף להביא את השחקנים הטובים ביותר". מויס(צילום: רויטרס)

 

על האתגר שניצב לפניו אמר: "ניתנה לי זכות גדולה ואני מודה לאלכס פרגוסון על ההזדמנות. לא היה לי מושג – סר אלכס הגיע לביתי, סיפר לי שהוא פורש ואמר לי שאני המנג'ר הבא של מנצ'סטר יונייטד. לא הייתה לי אפילו אפשרות להגיד כן או לא".

 

כשנשאל על כריסטיאנו רונאלדו, טיאגו אלקנטרה, לייטון ביינס ומספר שחקנים נוספים שהוזכרו בהקשר ליונייטד בשבועות האחרונים, השיב מויס: "המועדון תמיד ישאף להביא את השחקנים הטובים ביותר ונמשיך לעשות זאת כדי להישאר בצמרת".

 

לא הולך לשום מקום, בינתיים. רוני (צילום: EPA) (צילום: EPA)
לא הולך לשום מקום, בינתיים. רוני(צילום: EPA)

 

על פילוסופיית המשחק שלו: "הניצחון נמצא

בראש סדר העדיפויות שלי ואני בטוח שכך הם הדברים גם אצל פרגוסון. ננסה להשיג את האיזון הנכון בין הרצון לנצח לכדורגל אטרקטיבי".

 

כיצד האוהדים יקבלו אותו? מויס: "אני אהיה חדש עבורם, אבל סר אלכס לעולם לא יעלם. אני לא חושב שיש מנג'ר שמסוגל לעשות את מה שהוא עשה ב-25 שנותיו במועדון". על צירופם של ראיין גיגס ופיל נוויל לצוות המקצועי אמר: "גיגס נהדר וכדורגלן יוצא דופן. רציתי לרענן את הצוות במספר חברים צעירים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים