שתף קטע נבחר

גל מקל: "אעבוד קשה ודברים טובים יגיעו"

לאחר הצגתו בדאלאס, סיפר הישראלי השני ב-NBA על הפגישה המרגשת עם ריק קרלייל ("הוא הזמין אותי ואת אבי לארוחה"), מעמדו הצפוי בקבוצה ("ברור לי שאני לא רכז ראשון") ועל התמיכה מעומרי כספי ("יש לו חלק גדול בכך שהגעתי לפה")

זמן קצר לאחר מסיבת העיתונאים הרשמית בה הוצג גל מקל כשחקנה של דאלאס מאבריקס, התפנה השחקן הנרגש לערוך שיחת טלפון טרנס-אטלנטית עם העיתונאים הישראלים ולספר על רשמיו הראשונים מחלום ה-NBA שהתגשם.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

"המטרה הראשונה שלי זה לשחק היטב בליגת הקיץ לצבור ביטחון ולהשאיר רושם טוב על צוות המאמנים והקבוצה", התייחס מקל ליעד הראשון שהציב לעצמו בליגה הטובה בעולם, "אני יודע שזו שנה ראשונה, אעבוד קשה ואני מאמין שדברים טובים יגיעו אחר כך. כרגע אני לא חושב על כמה דקות אקבל. קודם כל צריך להכיר את כולם, זו חוויה חדשה עבורי, אשאר חיובי והכל יגיע בהמשך".

 

לידו, לארקין ומקל מוצגים במאבריקס (צילום: AP) (צילום: AP)
לידו, לארקין ומקל מוצגים במאבריקס(צילום: AP)

 

מקל גם סיפר על

פגישה מרגשת שהייתה לו עם מאמנו החדש והמוערך, ריק קרלייל: "הוא הותיר עליי רושם יוצא מן הכלל. זה לא מובן מאליו שבערב הראשון שלי שם הוא יזמין אותי ואת אבא שלי לאכול איתו. הוא רצה לשמוע קצת עליי ועל הרקע שלי, הוא אדם שמסתכל בגובה העיניים ואני מאמין שהוא ידבר גם עם החבר'ה האחרים. היה לי חשוב להבהיר לו שאני רוצה ללמוד ולא ממהר לשום מקום, זה היה מרגש מבחינתי לשבת איתו בפגישה כזו".

 

"בואו נהיה ריאליים לא חשבתי שאני בא על תקן רכז ראשון, אז לא הפתיעו אותי ההחתמות של הקבוצה, ידעתי שהן יגיעו", התייחס מקל למעמדו בדאלאס והוסיף, "אני מאוד שמח ששחקן כמו חוסה לואיס קלדרון חתם בקבוצה, שמעתי הרבה דברים טובים עליו ובטוח שאלמד ממנו. כרגע מה שמעסיק אותי זה האימונים שנותרו לי בדאלאס וליגת הקיץ. לא רוצה לחשוב רחוק מדי".

 

גל מקל מציג את הגופייה #33 (צילום: AP) (צילום: AP)
גל מקל מציג את הגופייה #33(צילום: AP)

 

על הישראלי הוותיק יותר ב-NBA, עומרי כספי אמר מקל: "דיברתי איתו כמה פעמים וזו הזדמנות טובה להודות לו על כך שפתח את הדלת עבור ישראל. בנוסף מגיעה לו תודה על כך שחיבר ביני לבין המאמן האישי, דייויד ת'ורפ שבלעדיו לא הייתי מגיע לכאן. לכספי יש חלק גדול בכך שאני ב-NBA".

 

"אני יודע שאנשים מדאלאס ראו אותי העונה בישראל, היה לי מחנה אימונים טוב כאן, הם היו מעוניינים והציעו חוזה טוב. אני אוהב את העיר הזו והאנשים כך שההחלטה הייתה קלה", התייחס מקל להליך שהוביל אותו לקבוצה.

 

עומרי כספי. מקל: "יש לו חלק בכך שאני ב-NBA" (צילום: AP) (צילום: AP)
עומרי כספי. מקל: "יש לו חלק בכך שאני ב-NBA"(צילום: AP)

 

על השינויים שיצטרך לעשות אמר השחקן: "ברור לי שאצטרך לעשות התאמות באתלטיות ובקצב אבל כדורסל זה כדורסל. אני אלמד, כולם רוצים שאצליח בקבוצה ויעזרו לי להשתלב, כך שאני בטוח שזה ייקח זמן אבל אצליח להתאים את עצמי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים