שתף קטע נבחר

יאללה שחררי, מייקל ג'קסון מת

אולה ריי, מי שכיכבה לצידו של מייקל ג'קסון ב-"Thriller", ממשיכה לנסות להתפרסם בזכותו: היא כבר תבעה את המשפחה המפורסמת, הצטלמה בעירום - ועכשיו היא מוציאה קליפ מחווה ללהיט ההוא מ-1983. מצחיק? פתטי? תחליטו אתם

קוראים לה אולה ריי. כנראה שאת פרצופה לא תזהו היום, אבל פעם בשנות השמונים היא כיכבה באחד הסרטונים המפורסמים בעולם. ריי שיחקה את זוגתו של מייקל ג'קסון בקליפ המוערך ללהיט "Thriller" ב-1983 ובמהלך עשרות השנים שחלפו מאז, המשיכה לנסות ולהתפרסם בזכות אותו תפקיד - בין היתר גם הפכה לשפנפנת פלייבוי וחשפה את גופה בעיתון הפופולרי. עכשיו היא חוזרת למסך וקשה לדעת האם לצחוק או לבכות.

 

ברצינות? צפו בקליפ המחווה של אולה ריי למייקל ג'קסון ולקליפ "Thriller"

 

ב-2009, חודשים ספורים לפני שמת מלך הפופ תבעה ריי את ג'קסון על אי תשלום תמלוגים על השתתפותה בקליפ הקלאסי, אבל מתברר שהתביעה (שלבסוף נסגרה בהסכם עם משפחתו של הזמר מחוץ לבתי המשפט), לא הפריעה לה כעת ליצור קליפ מחווה למלך הפופ.

 

ימי התהילה: ריי וג'קסון בקליפ המקורי והקלאסי

 

כבר לפני שבועיים יצא הסרטון בכיכובה של ריי, אבל אתמול (א') החלו אתרים מעבר לים בדיווחים על המיצג הביזארי והסרטון הפך ויראלי תוך זמן קצר. ריי בת ה-52 יצרה קליפ דל תקציב לשירה "Remember" לציון ארבע שנים שלך ג'קסון ולזיכרונות שחלקה איתו מול המצלמה.

 

בקליפ - לו קוראים האתרים השונים: "משוגע לגמרי" ובצדק - נראית ריי כאילו היא מתרפקת על הרגעים הזכורים מקליפ האימה ההוא, כאשר שחקנים שונים משחזרים את הסצנות השונות בתחפושות זולות עד כדי כך שנדמה שמדובר בפרודיה. בשאר הקליפ נראת ריי רוקדת ושרה לבדה אל מול המצלמה. לראות ולא להאמין.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך הקליפ
אולה ריי. חיה את מייקל ג'קסון
מתוך הקליפ
לאתר ההטבות
מומלצים