שתף קטע נבחר

אירוע בשא-נור: איומים פוליטיים ורמזי בנייה

בצל אישור שחרור האסירים הביטחוניים, רמזו חברי כנסת מהבית היהודי כי ישיבת מפלגתם בקואליציה אינה מובטח. "בזמן הקרוב בהחלט כולם יראו אם תהיה בנייה או לא", אמר סגן שר הדתות

שמונה שנים לאחר ההתנתקות ושעות ספורות לאחר החלטת הממשלה לשחרר אסירים ביטחוניים לקראת חידוש המשא ומתן המדיני, קיימו היום (א') מאות בני אדם אירוע "זיכרון" על חורבות היישוב שא-נור שבצפון השומרון. תחת אבטחה כבדה, תקפו חברי כנסת מהבית היהודי את מהלכי ראש הממשלה והעריכו במידה מסוימת של ביטחון כי סיום ישיבתם בקואליציה קרב.

 

עוד בערוץ החדשות של ynet:

שש מדליות לישראל באולימפיאדת המתמטיקה

איטליה: בננות נזרקו על השרה השחורה הראשונה

 

בצל היעדרות חברי הליכוד מהאירוע - "תקלה טכנית", על פי הסברי ראשי המועצה האזורית שומרון - הבהירה ח"כ אורית סטרוק (הבית היהודי) כי "מדובר ביום קשה. היו חברי כנסת בסיעה שמבחינתם היה אפשר לפרוש גם היום, אבל ישנה החלטה שלא לעשות זאת. אם נתניהו לא יהיה נאמן להחלטתו שלא לנהל משא ומתן על בסיס קווי 67' לא נשב בממשלה", הדגישה.

 

האירוע בשא-נור. "כולם יראו אם תהיה בנייה" (צילום: דוברות מ.א שומרון ) (צילום: דוברות מ.א שומרון )
האירוע בשא-נור. "כולם יראו אם תהיה בנייה"(צילום: דוברות מ.א שומרון )
 

סגן שר הדתות אלי בן דהן התייחס אף הוא להתפתחויות המדיניות האחרונות ורמז כי ראש הממשלה התחייב להמשיך את

הבנייה בהתנחלויות. "גם אם נתניהו הבטיח לנו משהו אני לא הולך לפרט את זה כמובן, אבל בזמן הקרוב בהחלט כולם יראו אם תהיה בנייה או לא".

 

מלבדם, תקף את הממשלה גם סגן יו"ר המועצה יוסי דגן, שרמז בנוסף כי פינוי יישובים יוביל למאבק אלים. "אמנם יושבות בממשלה מפלגות דתיות ומפלגות ימניות אבל אני אומר בצורה ברורה: אם צריך, ניאבק. אנחנו לא מפחדים ממאבק. דבר כמו שהיה לפני שמונה שנים פשוט לא יהיה", הצהיר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות מ.א שומרון
משפחת סטרוק בשא-נור
צילום: דוברות מ.א שומרון
מומלצים