שתף קטע נבחר

רביב לימונד חתם ל-3 שנים בהפועל ת"א

גארד נבחרת ישראל עוזב את הפועל ירושלים ויהיה הרכש הראשון של אדלשטיין לעונה הקרובה: "גאה להיות חלק מהצבא האדום". מאמן הפועל: "בטוח שהוא ימצא פה בית חם"

אחרי שעונת הקאמבק שלה לליגת העל הוכתרה כהצלחה, הפועל ת"א שואפת לעשות צעד קדימה במעלה הטבלה. הבוקר (ג') הודיעו האדומים על החתמתו של גארד נבחרת ישראל, רביב לימונד, לשלוש השנים הקרובות.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

לימונד (28, 1.92 מ'), המתכונן בימים אלו ליורובאסקט, שיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים והעמיד ממוצעים של 10.7 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים למשחק. 

 

"השילוב עם אדלשטיין יעשה טוב לי ולהפועל". לימונד (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"השילוב עם אדלשטיין יעשה טוב לי ולהפועל". לימונד(צילום: ראובן שוורץ)

 

עם החתמתו אמר לימונד אמר לאתר הרשמי של הפועל תל אביב: "אני מאוד שמח להגיע למועדון גדול עם מסורת מפוארת וקהל אוהדים כמו הפועל תל אביב. גאה מאוד להיות חלק מהצבא האדום ומאוד אוהב ומחזיק מארז אדלשטיין. אני חושב שהשילוב איתו יעשה לי טוב וגם לקבוצה. אני לא יכול לחכות כבר לתחילת העונה"

 

מאמן הקבוצה, ארז אדלשטיין הוסיף: "אני מאוד שמח שרביב מצטרף להפועל ת"א, ואני בטוח שהוא ימצא פה בית חם, אוהב ומחבק. רביב מתאים לזהות של הקבוצה מכיוון שהוא בעל מוסר עבודה גבוה ובגלל שהוא משאיר כל ערב נתון את הכל על המגרש. החוזק שלו, היכולות האתלטיות שלו והניסיון שלו ברמות הגבוהות יכולים לשדרג לנו את משחק ההגנה".

 

"רביב מתאים לזהות של הפועל ת"א". ארז אדלשטיין (צילום: עוז מועלם ) (צילום: עוז מועלם )
"רביב מתאים לזהות של הפועל ת"א". ארז אדלשטיין(צילום: עוז מועלם )

 

לימונד הוא הרכש הראשון של הפועל ת"א לעונה הקרובה.

מי שעזבו את המועדון הם בר טימור שחתם באלבה ברלין מהליגה הגרמנית וגל איתן שעבר למכבי אשדוד. 

 

הגארד מחזיק בתואר תגלית העונה לשנת 2003 ושחקן העונה לשנת 2006. בנוסף, שיחק בלה מאן הצרפתית ובמנורקה הספרדית ואף רשם זכייה עם הפועל ירושלים בגביע יול"ב. לימונד היה אחד השחקנים הבולטים בנבחרת העתודה אשר סיימה במקום ה-2 באליפות אירופה לשנת 2004, ומשתייך בקביעות לסגל נבחרת ישראל בשנים האחרונות.

 

בעבר שיתף לימונד פעולה עם ארז אדלשטיין, שהיה הראשון לזהות את הפוטנציאל שלו וזימן אותו לנבחרת הנוער. בעונת 2005/6 שיחק לימונד תחת שרביטו של אדלשטיין בהפועל ירושלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יובל חן
רביב לימונד
צילום: יובל חן
מומלצים