שתף קטע נבחר

אחד פחות: פויול לא יגיע עם ברצלונה לישראל

הקפטן עדיין לא החלים מפציעתו, בבארסה מעדיפים שלא יטוס עם חבריו שינחתו בסביבות 14:00 בישראל. מרטינו התייחס לפברגאס אחרי ה-0:8 על סאנטוס: "האם הוא יישאר? זו החלטה שלו"

אחרי שערכה אמש (ו') את הצגת השחקנים המסורתית בגביע גאמפר, בו לא התקשתה להביס את סאנטוס הברזילאית 0:8, התפנתה ברצלונה להכנות לטיסה לישראל. שחקני האלופה הספרדית צפויים לנחות בנתב"ג בסביבות 14:00, משם יעברו לרשות הפלסטינית, כאשר ביום ראשון מתוכנן להם סיור בירושלים ומשחקונים מול ילדים באצטדיון בלומפילד.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

אגב, רשות שדות התעופה מבקשת מאוהדים וסקרנים שלא להגיע לשדה התעופה מאחר שברצלונה לא יוצאת דרך טרמינל הנכנסים, אלא בשיירה מאובטחת על ידי משטרת ישראל.

 

מי שלא יגיע לארץ הוא הקפטן קרלס פויול, שעדיין מחלים מפציעה ולא יוכל לעמוד לרשותו של המאמן חרארדו מרטינו. בארסה תמריא מישראל למסע משחקים באסיה (תאילנד ומלזיה), כך שבקבוצה העדיפו שהבלם יתרכז בהחלמה בספרד ולא יצטרף לסגל השחקנים.

 

קרלס פויול. לא ייצא גם למסע המשחקים באסיה (צילום: GettyImages) (צילום: GettyImages)
קרלס פויול. לא ייצא גם למסע המשחקים באסיה(צילום: GettyImages)

 

ניימאר והחברים חוגגים בסיום הניצחון על סאנטוס (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ניימאר והחברים חוגגים בסיום הניצחון על סאנטוס(צילום: אורן אהרוני)

 

מי שהתלהב אמש מההופעה הראשונה בקאמפ נואו הוא ניימאר, ששיתף פעולה לראשונה עם ליונל מסי במשך 17 דקות וגם היה אחראי על בישול לססק פברגאס.

"זה פשוט אדיר לשחק ליד כוכבים כאלה", אמר הברזילאי בסיום, "לא קרה כלום שלא הבקעתי היום, עוד יהיו לי הרבה הזדמנויות. היה לי קצת מוזר לראות את חבריי בסאנטוס מובסים ככה".

 

מרטינו, שעבורו זו הייתה הפעם הראשונה בה הוא יושב על ספסל הקבוצה, התייחס בסיום לססק פברגאס, ששמועות קושרות אותו למנצ'סטר יונייטד. "דיברתי איתו", אמר המאמן הארגנטינאי, "הוא אחד השחקנים הכי טובים בסגל ואני רוצה שהוא יישאר, אבל זו תהיה החלטה שלו".

 

טאטה מרטינו, אמש. "השבוע האחרון הכניס את השחקנים לעניינים" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
טאטה מרטינו, אמש. "השבוע האחרון הכניס את השחקנים לעניינים"(צילום: אורן אהרוני)

 

פברגאס והחברים. כבש צמד, אבל לא בטוח שיישאר בברצלונה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
פברגאס והחברים. כבש צמד, אבל לא בטוח שיישאר בברצלונה(צילום: אורן אהרוני)

 

על המשחק אמר טאטה: "הקבוצה הזו כבר נראתה ככה בעבר, תפקידי שהיא תמשיך באותה הדרך. בתקופת ההכנה תמיד יש ספקות באיזה כושר השחקנים, אבל השבוע האחרון הכניס אותם לעניינים. ביקשתי מהם שימשיכו באותה האינטנסיביות. אני מרוצה מכל השחקנים, גם מליונל מסי וניימאר, שעוד צריך להיכנס לכושר ולהסתגל לקבוצה החדשה".

 

הלילה של סאנטוס היה קצת פחות שמח אחרי התבוסה המשפילה שספגה. קבוצה של 20 אוהדים חיכתה לשחקנים הברזילאים אחרי החזרה למלון והטיחו בהם קללות בעקבות התצוגה העלובה. מספר שחקנים ניגשו לאותם אוהדים ושוחחו איתם בניסיון להרגיע את הרוחות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים