שתף קטע נבחר

מוחמד סלאח: "אסור שדגל הכיבוש יונף בליגת האלופות"

קשרה המצרי של פ.צ. באזל אומנם הודיע כי יגיע למשחק הגומלין מול מכבי ת"א, אך ממשיך להתסיס את האווירה: "מבחינתי אני מגיע לפלסטין, לא לישראל. הרצון שלי להדיח את הקבוצה הזו מהמפעל הוא זה ששכנע אותי לבוא"

מוחמד סלאח, כוכבה המצרי של פ.צ. באזל, לא יורד מהכותרות לקראת משחק הגומלין מול מכבי ת"א במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. סלאח, שסירב תחילה להגיע לישראל אך לבסוף התרצה/שוכנע/נכנע ללחצים שהפעילה קבוצתו, התראיין לתקשורת המצרית ונתן את גרסתו לסאגה המתוקשרת.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

"העמדה שלי הייתה ברורה מהרגע הראשון", אמר סלאח. "סירבתי להגיע לגומלין בישראל, אבל התוצאה של המפגש הראשון לא הייתה זו שקיוויתי לה ולא הבטיחה לנו את הכרטיס לשלב הבא".

 

"ההנהלה אישרה לי לבקר במסגד אל אקצה". סלאח (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
"ההנהלה אישרה לי לבקר במסגד אל אקצה". סלאח(צילום: גטי אימג'ס)

 

הקשר, שבלט במשחק הקודם בין הקבוצות והיה מעורב בשער

שהעניק לאלופה השווייצרית מקדמה של 0:1, הוסיף: "הרצון שלי הועבר להנהלת המועדון, אבל צוות המאמנים ערך עמי פגישה, הבהיר לי שנוכחותי במשחק הקרוב חשובה וכי אאלץ לוותר על הבקשה שלי. בסופו של יום, אני כדורגלן מקצוען וככזה אני מחויב לרצונות של המועדון ולכבד את החוזה שלי עמו".

 

סלאח, שסירב ללחוץ את ידי שחקני מכבי עם שריקת הסיום למשחק בשווייץ, הבהיר: "מבחינתי, אני מגיע לפלסטין, לא לישראל כפי שנטען בתקשורת. לשמחתי, ההנהלה אישרה לי לבקר במסגד אל אקצה ולהתפלל שם".

 

כשחבריו לקבוצה לחצו ידיים לשחקני מכבי, סלאח החליף נעליים (צילום מסך מתוך ה"בליק") (צילום מסך מתוך ה
כשחבריו לקבוצה לחצו ידיים לשחקני מכבי, סלאח החליף נעליים(צילום מסך מתוך ה"בליק")

 

ויש סיבה נוספת להחלטה של סלאח: "דבר נוסף ששיכנע אותי לנסוע - הרצון שלי להדיח את הקבוצה הזו מליגת האלופות, כדי שדגל הכיבוש לא יונף בשלבים המתקדמים של המפעל".  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים