שתף קטע נבחר

טורונטו: גלושקו נכנעה לסטוסור בתום מותחן

הישראלית כמעט רשמה את ניצחונה הגדול בקריירה, אך נוצחה 5:7, 6:2 ו-6:3 ע"י המדורגת 11 בעולם, אחרי שעתיים ו-11 דקות: "הבנתי שאני יכולה לשחק ברמות הכי גבוהות". סין: שחר פאר העפילה לרבע הגמר ותחזור לטופ 100

יוליה גלושקו הייתה קרובה לחולל סנסציה בסיבוב הראשון של טורניר טורונטו, אך נכנעה 5:7, 6:2, 6:3 לסמנת'ה סטוסור האוסטרלית, המדורגת 11 בעולם, בתום מותחן שנמשך שעתיים ו-11 דקות.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הטניסאית הישראלית (137 בעולם) עלתה להגרלה הראשית אחרי שצלחה את שלב המוקדמות. גלושקו הגיעה להתמודדות מול סטוסור, אלופת ארה"ב לשנת 2011, ללא רגשי נחיתות והשיגה שתי שבירות בדרך לניצחון במערכה הראשונה.

 

סבלה מיום רע, אך הצליחה לנצח. סטוסור (צילום: AP) (צילום: AP)
סבלה מיום רע, אך הצליחה לנצח. סטוסור(צילום: AP)

 

האוסטרלית החסונה, שזכתה בתחילת השבוע בטורניר קרלסבאד בקליפורניה אחרי ניצחון משכנע על המדורגת 2 בעולם, ויקטוריה אזרנקה, התאוששה במערכה השנייה ואיזנה ל-1:1 עם 2:6 קליל.

 

גלושקו המשיכה לתת פייט ליריבתה ושברה בפתיחת המערכה השלישית, אך סטוסור שסבלה מיום רע (56 אחוז בהגשה הראשונה, 6 טעויות כפולות), הגיבה בשבירות משלה וניצחה את שלושת המשחקונים האחרונים בדרך ל-3:6 ולסיבוב השני, שם תפגוש את קרלה סוארס נבארו.

 

"ממשיכה עם המון מוטיבציה לאליפות ארה"ב". גלושקו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
"ממשיכה עם המון מוטיבציה לאליפות ארה"ב". גלושקו(צילום: AFP)

 

"המשחק גרם לי להבין שאני יכולה לשחק ברמות הכי גבוהות"

״אני יוצאת עם ראש מורם מהמשחק הזה, למרות שזה מאוד קשה בגלל ההפסד, במיוחד במשחק כזה נגד שחקנית גדולה כמו סם", אמרה גלושקו בסיום. "מחר בבוקר הדבר הראשון שאני הולכת לעשות זה לקחת את הוידאו של המשחק הזה בשביל ללמוד ממנו.

 

המשחק הזה, על אף ההפסד, גרם לי להבין שאני יכולה לשחק ברמות הכי גבוהות. אני ממשיכה מכאן עם המון מוטיבציה קדימה - ליו אס אופן! כאשר אני רוצה להודות לצוות שלי שכאן איתי ולאלו שבארץ, שללא ספק עושים ועוזרים לי להגשים ולהאמין במטרות שלי. ולתמיכה שאני מקבלת מהארץ, דבר שתמיד נותן כוח ועושה לי חם בלב".

 

בשבועות האחרונים זה נראה הרבה יותר טוב. שחר פאר (צילום: EPA) (צילום: EPA)
בשבועות האחרונים זה נראה הרבה יותר טוב. שחר פאר(צילום: EPA)

 

פאר ניצחה, תשוב לטופ 100

שחר פאר (113) ממשיכה במומנטום של השבועיים האחרונים והבוקר העפילה לרבע גמר טורניר סוז'ו בסין (המחלק פרסים בסך 125 אלף דולר), לאחר שניצחה את זרינה דיאס (204, קזחסטן) בתוצאה 6:7(6), 3:6 לאחר שעה ו-44 דקות.

 

בעקבות הניצחון פאר זכתה בפרס כספי של 4,000 דולר וב-44 נקודות דירוג, שיכניסו אותה כמעט באופן סופי חזרה ל-100 הראשונות בעולם.

 

הקאמבק של נולה

נובאק ג'וקוביץ' שב למגרשים לראשונה מאז ההפסד לאנדי מארי בגמר ווימבלדון, וניצח ללא קושי את פלוריאן מאייר עם 2:6 ו-1:6 בסיבוב הראשון של טורניר מונטריאול. "אחרי חודש בחוץ לא ידעתי למה לצפות", אמר המדורג 1 בעולם. "שיחקתי בצורה זהירה מול מתמודד קשוח והכל הלך טוב עבורי. כעת אני מצפה בקוצר רוח לאליפות ארה"ב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים