שתף קטע נבחר

אריק גילרוביץ': "אנחנו נמצאים בחלום", עומר בוקסנבוים: "מתרגשים"

מאמן הפועל ר"ג רוצה לפגוש את טוטנהאם בפלייאוף של הליגה האירופית, אבל עוד לפני זה אשטוריל מחכה לו (מחר, 20:00) בסיבוב המוקדמות השלישי: "אמרתי לשחקנים 'אנחנו בשמיים, בואו נגיע לירח". הקפטן: "זה משהו גדול, לא יודע אם זה שיא הקריירה עבורי"

אחרי ה-0:0 המפתיע בפורטוגל מול אשטוריל בשבוע שעבר, בהפועל ר"ג חולמים על ניצחון באצטדיון ר"ג בגומלין של סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית, מחר (ה', 20:00), שיהווה סנסציה גדולה בכל היבשת.

 

אותו תיקו ללא שערים משאיר את המפגש פתוח, ובר"ג מאמינים שניתן להשלים את המשימה. על פי המסתמן, המאמן אריק גילרוביץ צפוי לערוך שינוי בודד בהרכב, והוא הצבתו של הקשר יניב לוזון במקום דידייה ברוסו הסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי.

 

אריק גילרוביץ' ועומר בוקסנבוים במסיבת העיתונאים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אריק גילרוביץ' ועומר בוקסנבוים במסיבת העיתונאים(צילום: עוז מועלם)

 

לפני שעה קלה הקבוצה קיימה את האימון המסכם באצטדיון ר"ג, ולאחריו התקיימה מסיבת עיתונאים במהלכה אמר המאמן אריק גילרוביץ': "ימים יפים עוברים עלינו ואנחנו נמצאים בחלום. עשינו מיני-סנסציה ואמרתי לשחקנים 'אנחנו בשמיים, בואו נגיע לירח'. זה בידיים שלנו".

 

על אשטוריל אמר המאמן: "היריבה עדיפה עלינו בכל פרמטר, אבל אפשר להתמודד מול כל קבוצה, אם עומדים נכון. אשטוריל עדיין פייבוריטית בהתמודדות". ומה יעשו אם יצליחו להפתיע את הפורטוגזים? "אני מפחד אפילו לחשוב על זה", אמר גילרוביץ' שלא מתבייש לחשוב על שלב הפלייאוף: "אם נעלה לשם, אני רוצה לפגוש את טוטנהאם".

 

עומר בוקסנבוים. בדרך לסנסציה? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
עומר בוקסנבוים. בדרך לסנסציה?(צילום: עוז מועלם)

 

הקפטן עומר בוקסנבוים הוסיף: "אחרי החוויה במשחק הראשון בפורטוגל, אנחנו רוצים להמשיך את החלום. זה משהו גדול, כולם מחכים ומתרגשים לפני הגומלין. אני לא יודע אם זה שיא הקריירה עבורי. לאשטוריל יהיה קשה מול החום והלחות בארץ, וננסה לנצל את זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אריק גילרוביץ'
צילום: עוז מועלם
מומלצים