שתף קטע נבחר

4 הולכות רגל נדרסו על אי-תנועה בנתניה

בת 60 נפצעה קשה ואם ושתי בנותיה נפצעו קל מפגיעת רכב שעלה על אי-תנועה בשדרות ויצמן בעיר. הנהג שאיבד שליטה על רכבו נפצע גם באורח קל

אישה כבת 60 נפצעה הלילה (יום ג') קשה ושלוש בנות משפחה נפצעו באורח קל מפגיעת רכב בשדרות ויצמן בנתניה. נהג הרכב שנפצע גם הוא באורח קל, איבד שליטה על רכבו, ופגע בהם בזמן שעמדו על אי-תנועה.

 

עוד בערוץ החדשות של ynet:

לראשונה: כיפת ברזל יירטה רקטה לאילת

שעות אחרונות בכלא: הכנות לשחרור וחגיגות

 

סמוך לחצות נהג גבר כבן 30 ברכב פרטי ברחוב ויצמן בעיר, איבד שליטה על רכבו ופגע מסיבה שעדיין לא ברורה באישה שעמדה על האי-תנועה יחד עם אם ושתי בנותיה, בנות 14 ו-17. אחרי הפגיעה בהן, המשיך הנהג בנסיעה ופגע בעמוד.

איבד שליטה ופגע בארבע נשים. זירת התאונה (צילום: עידו ארז) (צילום: עידו ארז)
איבד שליטה ופגע בארבע נשים. זירת התאונה(צילום: עידו ארז)

 (צילום: עידו ארז) (צילום: עידו ארז)
(צילום: עידו ארז)

 (צילום: עידו ארז) (צילום: עידו ארז)
(צילום: עידו ארז)
 

צוותים של מד''א שרון שהוזעקו למקום טיפלו באישה שנפצעה באורח קשה ופינו אותה עם פגיעת ראש לבית חולים לניאדו בעיר. פרמדיקים פינו לבית החולים גם את האם ושתי בנותיה שסבלו מפגיעות בידיים וברגליים ומצבן הוגדר קל, ואת נהג הרכב הפוגע שנפצע גם הוא באורח קל.

 

למקום הוזעקו כוחות משטרה ופתחו בחקירת נסיבות התאונה. במשטרה אומרים כי החקירה בראשיתה ועדיין לא ברור מדוע הנהג איבד שליטה על רכבו ופגע בהולכות הרגל. במשטרה מוסיפים כי כל הכיוונים נבדקים ותיבחן האפשרות שהנהג נהג בגילופין.

 

אתמול נפצעו נער בן 17 באורח קשה ואחר בן 15 באורח בינוני בתאונת טרקטורון בדלית אל כרמל. השניים רכבו ברחוב הראשי ביישוב, איבדו שליטה על הטרקטורון והתנגשו בקיר. צוותי מד"א טיפלו בשניים ופינו אותם לבית החולים רמב"ם בחיפה עם פגיעות בראשיהם.

 

בשבת נדרסו במעבר חצייה באשדוד גבר בן 29 ובנו בן החודשיים, שאותו

הסיע בעגלה. האב נפצע באורח קשה ומצבו של התינוק הוגדר קל עד בינוני. פרמדיקים של מד"א פינו את השניים לבית החולים שיבא בתל השומר. נהג הרכב הפוגע טען בחקירה שהייתה לו בעיה בבלמי המכונית ולכן לא הצליח לבלום.

 

בשישי לפנות בוקר אירעה תאונת דרכים קטלנית סמוך לכפר ג'וליס שבצפון. תושב הכפר, טיראן נבואני, סוהר בן 20 בשירות סדיר, נפצע קשה בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב ובהמשך מת מפצעיו. יחד עמו ישבו ברכב שלושה מחבריו, בני 19 ו-20, שנפצעו בתאונה באורח קשה ופונו לבית החולים בנהריה, לאחר שמכוניתם התנגשה בעמוד תאורה והתהפכה על צד הדרך. סיבת התאונה עדיין נבדקת.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עידו ארז
זירת התאונה
צילום: עידו ארז
צילום: עידו ארז
איבד שליטה על המכונית
צילום: עידו ארז
צילום: עידו ארז
פגע באי תנועה
צילום: עידו ארז
מומלצים