שתף קטע נבחר

גוטמן: "הייתי יותר אופטימי לפני המשחק מאשר אחריו"

מאמן נבחרת ישראל ניסה לסכם את ה-2:0 החלש לאוקראינה, במשחק ההכנה האחרון לפני מוקדמות המונדיאל: "הדבר הטוב? התמונה שקיבלתי". בניון: "צריכים ללמוד מהטעויות". ייני: "נפיק את הלקחים"

בעוד שלושה שבועות תפגוש נבחרת ישראל את אזרבייג'אן במוקדמות המונדיאל, אבל הערב (ד'), בחזרה הגנרלית, הכחולים-לבנים נראו רע, אפילו רע מאוד. אוקראינה אמרה יפה תודה, ניצחה 0:2 ונתנה לאלי גוטמן לא מעט סיבות לדאגה לקראת הדבר האמיתי.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

"משחק לא משהו, בלשון המעטה", סיפר גוטמן בסיום. "לא היה לנו משחק מעבר בחצי הראשון, היריבה ניצלה טעות שלנו במתפרצת. דברים שלא מתאימים לרמה הזו. אנחנו עדיין לא יכולים להרשות לעצמנו דברים כאלו. לא היינו בקצב שלהם. כל מהלך שהאוקראינים עשו בנגיעה, אצלנו זה היה בשתיים".

 

רמי גרשון מול אדמר בקייב (צילום: AP) (צילום: AP)
רמי גרשון מול אדמר בקייב(צילום: AP)

 

לקראת המפגשים מול אזרבייג'אן ורוסיה בחודש הבא, אמר גוטמן: "אלה שני משחקים שונים. אם רוצים לנצח את אזרבייג'אן בבית, נצטרך להיראות כמו האוקראינים שהניעו את הכדור. עם הרבה תזוזה, הרבה חדות. וכן, יש לנו את השחקנים לעשות את זה. המשחק השני ברוסיה זו אופרה אחרת. דומה מאוד למשחק היום, אבל אני לא רוצה לדבר עליו עכשיו".

 

"הדברים הטובים מהמשחק? התמונה שקיבלתי לגבי הנבחרת", סיכם המאמן הלאומי. "אני חייב להיות ישר והגון. הייתי יותר אופטימי לפני המשחק מאשר אחריו".

 

שפונגין לא מסתדר מול האוקראינים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
שפונגין לא מסתדר מול האוקראינים(צילום: AFP)

 

הופעה 94 לבניון: "אבן דרך בקריירה"

שרן ייני: "אוקראינה נבחרת חזקה מאוד וידענו שצריך להימנע מהמתפרצות שלהם. במחצית הראשונה הם הגיעו לשתי מתפרצות ואחת מהן הסתיימה בשער. המשחק הזה נועד בשביל שנפיק את הלקחים. אלי ויוסי ינתחו את המשחק ויידעו על מה נצטרך לעבוד כדי להיות טובים יותר".

 

יוסי בניון: "לא שיחקנו מספיק טוב. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שלנו למשחקים הבאים ולתקן. נצטרך לשחק הרבה יותר טוב אם אנחנו רוצים שיהיה לנו צ'אנס. הדבר הטוב הוא שרוסיה הפסידה בצפון אירלנד והבית נפתח. אנחנו בכל מקרה צריכים לעשות את העבודה מול אזרבייג'אן ורוסיה. על הופעתו ה-94 במדי הנבחרת, אמר: "זו בהחלט אבן דרך בקריירה שלי, אני גאה ונרגש כל פעם שאני לובש את המדים הלאומיים ומייצג את המדינה. ועדיין, הכי חשוב שנביא את התוצאות הטובות כולנו יחד כקבוצה".

 

גל אלברמן סיכם: "באנו לתרגל ולעבוד על דברים מסויימים, חלקם עשינו טוב וחלקם פחות טוב. ניקח את הדברים הטובים ואת הפחות טובים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אלי גוטמן
צילום: עוז מועלם
מומלצים