שתף קטע נבחר

ברק יצחקי: "אנחנו לא משחקים פלייסטיישן"

חלוץ מכבי ת"א הסביר מדוע האלופה לא כבשה שערים נוספים ב-0:2 על הפועל עכו: "שיחקנו נגד יריבה שלא רצתה לרדת מובסת". יובל נעים הצהיר כבר אחרי מחזור הפתיחה: "נישאר בליגה, שאף אחד לא ייבנה על זה שנרד"

"יש לנו מה לשפר, אבל זה רק משחק ראשון". מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה, יודע שאין לאלופה מה להתרגש יותר מדי מהניצחון 0:2 על הפועל עכו במחזור הראשון בליגת העל. בסיום הוא הגיב: "נכנסנו היטב למשחק ובהרבה דקות שלטנו, אבל היה חם מאוד. אני מרוצה מהתוצאה ומהניצחון הראשון, זה חשוב בייחוד כשאתה משחק בחוץ. מגיע חיבוק לאוהדים שלנו שהגיעו ותמכו בנו".

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

כשסוזה נשאל לגבי אי הכללתו של יואב זיו בסגל הוא אמר: "הסגל יותר חשוב משחקנים אינדיבידואלים והמועדון מעל לכל". על המשחק הבא: "נגד בני יהודה יהיה קשה, ננסה לעבוד כמו שצריך ויש לנו את הימים הקרובים על מנת להתכונן".

 

פאולו סוזה ויובל נעים (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
פאולו סוזה ויובל נעים(צילום: גיל נחושתן)

 

ברק יצחקי : "תמיד טוב להתחיל ברגל ימין, אני מרוצה שעשינו את זה. אין פתיחה יותר טובה. תמיד אנחנו שואפים להיראות יותר טוב ואני מאמין שנשתפר

ממשחק למשחק". על כך שקבוצתו לא כבשה שערים נוספים: "אנחנו לא משחקים פלייסטיישן, אלא נגד יריב. אחרי שהם ספגו הם לא רצו לרדת מובסים. הנענו את הכדור בצורה טובה, אבל זה לא התבטא בשערים. חבל, אבל ננסה לעשות את זה במשחקים הבאים".

 

מאמן הפועל עכו, יובל נעים : "שיחקנו מול קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו. אחרי הספיגה הגענו למצבים והתמודדנו ברמה שווה למכבי. שילמנו בגדול על הטעויות. לא נחפש תירוצים, מגיעה מילה טובה לשחקנים ששיחקו. שיחקנו מול האלופה שבדרך לשנים הבאות, אבל יש תחושה של החמצה, כי לא היינו צריכים לקבל את השערים האלה. אחרי ה-0:2 נראנו יותר טוב, הנענו כדור בצורה נכונה ומכבי לא הגיעו למצבים. אני מקווה שנצרף את מירקו אורמוש ועוד ישראלי. הפועל עכו תישאר בליגה, שאף אחד לא ייבנה על זה שנרד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
ברק יצחקי
צילום: גיל נחושתן
מומלצים