שתף קטע נבחר

שחייה: הושג מימון לאירוח אליפות אירופה

מאז הוחלט שהאליפות תתקיים בדצמבר 2014 במכון ווינגייט, פעל ח"כ יואל רזבוזוב לאישור סכום של מיליון שקל לתיקון הליקויים הדרושים. כעת אישרה מועצת ההימורים את המענק

לפני שבועיים נבחרה ישראל נבחרה לארח את אליפות אירופה בבריכות קצרות (25 מטר) בדצמבר 2014 (בבריכת השחייה החדשה במכון וינגייט), בתנאי שיושלמו הליקויים החסרים. היום (ג') הושג הכסף למימון האירוח.

  

מי שאחראי למהלך הוא ח"כ יואל רזבוזוב, שפעל מאז ההחלטה לשכנע את מועצת ההימורים לאשר סכום של מיליון שקל, שילכו בעיקר להוספת 500 המושבים החסרים וחשוב מכך, להתקנת מערכת איוורור.

 

שחיינים בכירים יגיעו לאליפות (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שחיינים בכירים יגיעו לאליפות(צילום: אורן אהרוני)

"אני רואה את תפקידי כנציג ציבור בכנסת. לא רק כמחוקק, אלא כמסייע וכמקדם הספורט בישראל", אמר רזבוזוב ל-ynet ספורט. "כספורטאי לשעבר, אין דבר שמרגש אותי יותר מלהביא למדינה תחרות חשובה שכזו באחד מהענפים המשמעותיים בספורט האולימפי".

 

"שמחתי לקבל אוזן קשבת מאנשי המועצה להימורים בספורט, שהבינו את חשיבות עזרתם הכלכלית ואת המשמעויות הנלוות לכך, וכמו כן מההיענות של משרד הספורט לנושא. אני בטוח שהמהלך כולו יועיל לענף השחייה בפרט, אך גם למדינה כולה".

 

רזבוזוב הוסיף: "כיו"ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות, אני יודע שאין הסברה טובה יותר בתחום המדיני מאשר אירוע בסדר גודל שכזה, שישודר בשידור חי מישראל לכל העולם. המשלחות הרבות ואלפי האנשים שיגיעו בזמן התחרות יקדמו את ענף התיירות, ועם הזמן הספורט הישראלי יהפוך לשם דבר בעולם. לא רק כשמנצחים, אלא כמקום שמארח תחרויות ברמה הבינלאומית הגבוה ביותר".

 

משרד הספורט, בדומה למהלך שפעל להשיג את הכסף לאליפות אירופה לנבחרות צעירות שנערך הקיץ בארץ, התחייב להעניק סכום גם לאירוע בשחייה לכיסוי ההוצאות הנלוות שילכו לאירוח המשלחות והמכובדים שיגיעו, אך מהלך עדיין לא אושר.  

 

על כך אמר יו"ר איגוד השחייה, נעם צבי: "הודות לפעילות קדחתנית שמפעיל ד"ר אורי שפר, ראש מנהל הספורט, בתאום עם איגוד השחייה, לקדם את אירוח אליפות אירופה בבריכות קצרות בשנה הבאה, הוזמן היום נשיא האיגוד האירופאי,פאולו ברלי בכדי לקדם את הזכייה של ישראל באירוח המפעל האדיר הזה. עיקר ביקורו יעסוק בהצגת המתקן הלאומי החדש ולהציג את דרישות האיגוד האירופי להשלמות שיש להתחייב כתנאי לקיום האליפות בישראל".  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יואל רזבוזוב
צילום: אורן אהרוני
מומלצים