שתף קטע נבחר

0:2 לסטנדרד ליאז', לוזון עדיין מושלם

המאמן הישראלי השיג את ניצחונו השישי ברציפות מפתיחת העונה, הפעם על קורטריק. מ'פוקו (52) וצ'ימאן (57) כבשו, טל בן חיים לא שותף. ליאור רפאלוב בישל ב-1:2 של קלאב ברוז'

הרכבת ממשיכה לדהור. גיא לוזון השיג אחר הצהריים (ראשון) את ניצחונו ה-12 ברציפות בסטנדרד ליאז' וה-6 ברציפות בליגה הבלגית, כשקבוצתו גברה 0:2 על קורטריק.

 

גיא לוזון כובש את בלגיה:

 

המאזן המושלם של לוזון עמד שוב בסימן שאלה, ואחרי מחצית מאופסת פול חוזה מ'פוקו שבר את הקרח כשהעלה את ליאז' ליתרון בדקה ה-52. אחרי חמש דקות לורן צ'ימאן הכפיל, חגג עם הורדת חולצה וספג צהוב - אבל זה לא ממש עניין אותו. ליאז' ניצבת גאה בפסגה עם 18 נקודות מ-18 נקודות.

 

גיא לוזון. שומר על שלמות (צילום: AFP) (צילום: AFP)
גיא לוזון. שומר על שלמות(צילום: AFP)

 

טל בן חיים, הבלם הישראלי, חיכה לצ'אנס מהספסל אבל לא שותף בסופו של דבר. בזכות הניצחון השווה לוזון את שיא הניצחונות הרצופים של המועדון: בפעם הקודמת היה זה ז'אן טיסן שהוביל את ליאז' בעונת 1999/2000.

 

ליאור רפאלוב בישל שער ושיחק 74 דקות ב-1:2 של קלאב ברוז' על בוורן. הקשר הישראלי רשם את הבישול כבר בדקה הראשונה למקסים לסטין, ג'ספר יורגנסן הכפיל בדקה ה-56. סייב בלונדה צימק בתוספת הזמן. במשחקים נוספים בבלגיה: זולטה וורגם גברה 3:4 על אנדרלכט, שרלרואה וגנק סיימו ב-1:1.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גיא לוזון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים