שתף קטע נבחר

לא חגג: ראש העיר שדרות באוהל בי-ם

דוד בוסקילה מוחה על הקיצוץ בתקציב העירייה ואת החג העביר באוהל מול משרד ראש הממשלה: "זועק את זעקתה של שדרות"

כשרובנו חגגנו את ראש השנה, נשאר ראש העיר שדרות דוד בוסקילה באוהל המחאה מול משרד ראש הממשלה בירושלים, שם הוא מוחה נגד קיצוץ התקציב לעירייה. בוסקילה אמר כי יהיה שם עד הודעה חדשה. יחד עם ראש העיר נמצא באוהל ראש הלשכה טל מחי וכמה מעובדי העירייה.

 

עוד בחדשות:

מאות אלפים טיילו בחג: "מלכלכים פחות"

צפו: נאס"א שיגרה לוויין מחקר לירח

 

בוסקילה באוהל המחאה (צילום: עטא עוויסאת) (צילום: עטא עוויסאת)
בוסקילה באוהל המחאה(צילום: עטא עוויסאת)

 

"בשנים האחרונות שלחה ממשלת ישראל את ידה אל תקציבה של העיר וקיצצה עשרות מיליוני שקלים בשנה, אשר אילצו אותי לתמרן בין עדיפויות ולמצוא את האיזונים על מנת שהעיר לא תקרוס", אמר בוסקילה. "זה זמן רב שאני במגעים עם ממשלת ישראל ועומד כחומה בצורה על מנת שלא תוסיף לפגוע ברמת השירותים הניתנים לתושבי שדרות, שמספרם עולה באופן משמעותי, ובהישגים הגדולים שהשגנו".

 

ראש העיר שדרות הוסיף: "לצערי, לבם אטום לצרכיכם ולצורכי ילדינו. מתוך הכרה

 כי אינני יכול לעמוד מנגד החלטתי להניח את תעמולת הבחירות בצד ולעלות בגפי בערב החג אל מול מעונו של ראש הממשלה על מנת לזעוק את זעקתה של שדרות". בוסקילה טוען שבשנים האחרונות קיצצה הממשלה עשרות מיליוני שקלים מתקציב עיריית שדרות, שאילצו אותה לתעדף את השירותים הניתנים לתושבים וזאת על מנת למנוע את קריסתה של העיר.

 

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה: "לפני כשנה אושרה לעיריית שדרות תוכנית הבראה במסגרתה הוקצו עשרות מיליוני שקלים לצמצום חובות העירייה וגובשה תוכנית התייעלות לעירייה. לאחרונה התברר שהעירייה לא עמדה בתנאי תוכנית ההבראה ונקלעה למצוקה תזרימית נוספת, ולמרות זאת הוחלט על מתן סיוע נוסף כדי שתושבי העיר יוכלו לקבל שירותים. בדיקה נוספת של תכנית ההבראה תתקייים אחרי הבחירות לרשויות המקומיות".

 

עוד נמסר ממשרד ראש הממשלה כי "העיר שדרות נכללת במפת העדיפות הלאומית וזוכה להטבות ממשלתיות שנתיות בהן הטבות מס וארנונה. בנוסף מקבלים תושבי שדרות סיוע כלכלי מיוחד במסגרתו מושקעים מדי שנה מיליוני שקלים לשיפור השירותים בעיר, ולחיזוק ומיגון מבנים בעיר. במסגרת התוכנית נבנו בין השאר בתי ספר חדשים וממוגנים, נבנה חדר ממוגן (ממ״ד) בכל דירה במימון ובביצוע המדינה וניתן סיוע לפיתוח איזורי התעסוקה והתעשייה בעיר. ממשלת ישראל תמשיך להשקיע גם בעתיד בעיר שדרות ובתושביה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עטא עוויסאת
דוד בוסקילה
צילום: עטא עוויסאת
מומלצים