שתף קטע נבחר

בגיל 73: פטריק סטיוארט התחתן שוב

השחקן פטריק סטיוארט, קפטן פיקארד מ"מסע בין כוכבים" שכיכב לאחרונה בסרט הישראלי "לצוד פילים", התחתן בפעם השלישית בחייו - עם החברה בת ה-35. חיתן: הקולגה מ"אקס מן", איאן מק'קלן

עוד סיפור אהבה בסימן הבדל גילאים - והפעם זו חתיכת הבדל. אבל בהוליווד כבר הבינו שלאהבה אין באמת גיל. סר פטריק סטיוארט בן ה-73 התחתן אמש עם בת זוגו, זמרת הג'אז סאני אוזל בת ה-35. ההפרש הגדול הוא זה שגרם כנראה לשחקן לפרסם בטוויטר תמונה של השניים בתוך בריכת כדורים במתחם ילדים, תחת הכיתוב "כן, נשואים". את הטקס ערך לא אחר מאשר הקולגה שלו לסרטי "אקס מן", סר איאן מק'קלן.

לאהבה אין גיל. פטריק סטיוארט וסאני אוזל (צילום: גטי אימג'בנק) (צילום: גטי אימג'בנק)
לאהבה אין גיל. פטריק סטיוארט וסאני אוזל(צילום: גטי אימג'בנק)

הרומן בין השניים החל ב-2009, כשסטיוארט שיחק ב"מקבת" באקדמיה למוזיקה בברוקלין, עיר הולדתה של סאני, זמרת ויוצרת של מוזיקת ג'אז. סטיוארט מוכר לנו בעיקר בזכות תפקידו כקפטן ז'אק לוק פיקארד בסדרת הטלוויזיה וסרטי "מסע בין כוכבים", הוא שיחק כפרופסור אקסבייר ב"אקס מן" ולאחרונה בסרט הישראלי "לצוד פילים" של הבמאי והתסריטאי רשף לוי. ב-2012 הוא אף הגיע לארץ לצילומי הסרט. בתחילת 2010 זכה בתואר אבירות ממלכת בריטניה. 

 

ב-1990 סטיוארט התגרש מאשתו שיילה פלאקנור לאחר 24 שנות נישואים ושני ילדים. בשנת 2000 נישא לאחת ממפיקות "מסע בין כוכבים" וונדי נוס, ולאחר שלוש שנים הם התגרשו. אך ארבעה חודשים לפני הגירושים הוא החל לשחק לצד השחקנית ליסה דילון, והשניים ניהלו מערכת יחסים עד 2007.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'בנק
נשואים. פטריק סטיוארט וסאני אוזל
צילום: גטי אימג'בנק
לאתר ההטבות
מומלצים