שתף קטע נבחר

אחרי פרסום ב-ynet: בוטל דו"ח חניה מקומם

מור כהן מתל אביב קיבלה דו"ח אחרי שמעבר חציה צויר מתחת למכוניתה החונה. עיריית תל אביב אמנם ביטלה את הדו"ח, אבל שוב הטילה את האחריות על חברה קבלנית: "היא פעלה בניגוד להנחיות. מצרים על המקרה"

דו"ח החניה המקומם שנרשם בתחילת השבוע למור כהן, תושבת תל אביב שחנתה לכאורה על מעבר חציה, בוטל על ידי עיריית תל אביב . ההחלטה על הביטול התקבלה בעקבות הפרסום אתמול (ד') ב-ynet, שבו נחשף כיצד ציירה העירייה מעבר חציה מתחת למכונית ומסביב לה כדי לרשום את הדו"ח, על סך 250 שקל.

 

כתבות נוספות בעקרו החדשות של ynet:

 

כמו במקרים דומים קודמים, גם הפעם טוענת עיריית תל אביב שהאחריות למקרה מוטלת על חברה קבלנית. "העירייה מצרה על המקרה והדו"ח בוטל", נמסר בתגובה. "בכל מקרה, העירייה תחייב את הקבלן, אשר פעל בניגוד להנחיות, לדאוג לתיקון הנזקים שנגרמו לרכב מהצביעה".

 

כהן חנתה במוצאי שבת ליד ביתה בצומת הרחובות נחלת בנימין ופלורנטין. ביום שני, כשהגיעה לרכבה, הופתעה לגלות על השמשה דו"ח על סך 250 שקל בגין חניה על מעבר חציה. "לא ידעתי אם לצחוק או לבכות", אמרה. "רואים שהמעבר צויר מסביב לרכב. כששאלתי את השכנים הם אמרו שראו את הצבעים זוחלים מתחת לאוטו כדי לצבוע את המעבר. גם בתחתית הרכב נשארו סימני צבע לבן שהצבעים השאירו".

 

אין זאת הפעם הראשונה שבה אחראית עיריית תל אביב להתנהלות מקוממת מסוג זה במטרה לגבות כספי קנסות מנהגים. בפברואר פרסמה תושבת העיר סרטון שבו נראה כיצד עובדי העירייה מציירים סימון של חניית נכים מסביב למכוניתה. במאי גילה נהג שהחנה את מכוניתו בכחול לבן ברחוב יפה נוף שהמדרכה נצבעה לפתע באדום-לבן והוא נדרש לשלם 250 שקל קנס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים