שתף קטע נבחר

פאולו סוזה: "מגיעים עם הרבה אומץ"

מאמן מכבי ת"א דיבר לקראת המשחק מחר מול אפואל ניקוסיה בשלב הבתים של הליגה האירופית: "בעזרת האוהדים, צפוי לנו עוד אחד מהלילות הקסומים בבלומפילד". מיטרוביץ' ומיכה תורגלו בהרכב

מכבי ת"א תפתח מחר (20.00, בלומפילד) את שלב הבתים בליגה האירופית, אליו הגיעה בלי לשחק בפלייאוף בזכות השעייתה של מטאליסט חארקוב, במשחק מול אלופת קפריסין אפואל ניקוסיה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

מאמנה של מכבי ת"א, פאולו סוזה, אמר אתמול לקראת המשחק: "בעזרת התמיכה הפנטסטית של האוהדים שלנו, צפוי לנו עוד אחד מהלילות הקסומים שיהפכו את בלומפילד לסיוט עבור היריבות שלנו".

 

ניקולה מיטרוביץ'. קרוב ל-11 (צילום: ראובן שוורץ ) (צילום: ראובן שוורץ )
ניקולה מיטרוביץ'. קרוב ל-11(צילום: ראובן שוורץ )

 

המאמן הוסיף ואמר:"אנחנו מגיעים עם אמביציה גבוהה והרבה אומץ לעשות את המיטב. מצפה לנו משחק קשה נגד יריבה שבשנים האחרונות השיגה תוצאות טובות במסגרת האירופית. יש להם סגל עם שחקנים בינלאומיים רבים ועתירי ניסיון".

 

באימון אתמול תורגל ניקולה מיטרוביץ' בהרכב במקום גל אלברמן, מי שנחשב לשחקן המפתח, בעוד בחוליה הקדמית תורגל טל בן חיים בצד ימין של ההתקפה ודור מיכה בצד שמאל. ראדה פריצה אמור לשחק כחלוץ המרכזי, ואם לא יחול שינוי, ברק יצחקי לא יפתח. ככל הנראה, סוזה בוחר לערוך את השינויים בשל העובדה שלקבוצה צפוי ביום שני משחק ליגה בחוץ נגד מכבי חיפה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
פאולו סוזה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים