שתף קטע נבחר

בסוכות: רקטה התפוצצה במועצת חוף אשקלון

רקטה נורתה הלילה מרצועת עזה והתפוצצה בשטח חקלאי באחד היישובים במועצה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. "הירי לא יהרוס לנו את שמחת החג", אמרה תושבת המקום. זו הפעם הראשונה שמתפוצצת רקטה בדרום זה חודש

שוב ירי לעבר יישובי הדרום: כוחות צה"ל מצאו הבוקר (יום ה') רקטת קסאם שהתפוצצה בשטח חקלאי במועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. במהלך הלילה, סמוך לשעה 01:00, נשמעה אזעקת צבע אדום במספר יישובים במועצה.

 

עוד כתבות בערוץ החדשות:

אבא איים ותקף, אמא התלוננה ופחדה - החיים שהיו במשפחת גור

רוחאני ל-NBC: "לעולם לא נפתח נשק גרעיני"

צרפת תאסור על תחרויות יופי לילדות

 

הירי התחדש דווקא במהלך חג הסוכות בעת שמשפחות רבות שוהות בבתים. תושבים רבים מיהרו לזנק מהמיטות ולרוץ לחדר ביטחון בעת הישמע הפיצוץ. "בשניות הראשונות התלבטנו אם בכלל להיכנס למרחב המוגן כי בזמן האחרון יש הרבה אזעקות שווא אבל בסוף נכנסנו עם הילדים", אמרה תושבת אחד היישובים במועצה.

 

היא הוסיפה כי "היה קשה להעיר אותם. הם היו מבולבלים לגמרי. התרגלנו לשקט ופתאום אזעקה. הלב לא הפסיק לדפוק בחוזקה ולקח לנו הרבה זמן להרגע. זה לא יהרוס לנו את שמחת החג, נמשיך לשבת בסוכה ואם צריך נרוץ לממד".

 

הירי הנוכחי בא לאחר יותר מחודש של שקט ביישובי הדרום. הפעם האחרונה הייתה בשדרות, שבה התפוצצה רקטה ולא גרמה לנפגעים או לנזק.

 

שבוע קודם לכן הצליחה מערכת כיפת ברזל ליירט רקטה שנורתה לעבר אילת. עוד שבוע עבר ואזור הצפון, שלא שמע אזעקה מאז ימי מלחמת לבנון השנייה, חזר להפוך יעד לארגוני הטרור כששתי רקטות התפוצצו באזורים מיושבים – האחת בקיבוץ גשר הזיו והשנייה בשבי ציון. סוללת כיפת ברזל, שנפרסה באזור ימים ספורים לפני הירי, הצליחה ליירט רקטה אחת.

 

Read this article in English

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גדי קבלו "ידיעות אחרונות"
ארכיון
צילום: גדי קבלו "ידיעות אחרונות"
מומלצים