שתף קטע נבחר

"אללה הוא אכבר" על אנדרטת הצנחנים בי-ם

במשטרה בודקים אם הכתובת בשייח ג'ראח רוססה כנקמה על פגיעה של יהודים בכלי רכב ערביים בשכונה

אלמונים ריססו היום (ב') בערבית את המילים "אללה הוא אכבר" על אנדרטת הצנחנים בשכונת שייח ג'ראח בירושלים. הכתובת רוססה בספריי אדום. משטרת מחוז ירושלים פתחה בחקירה.

 

עוד חדשות ב-ynet:

 

במשטרה בודקים כמה כיווני חקירה, ומציינים כי אתמול לפנות בוקר נעצרו שני קטינים יהודים בחשד שחרטו על שמונה כלי רכב של ערבים תושבי השכונה וגרמו להם נזק. לא מן הנמנע שמדובר בפעולת נקמה על כך.

 

הכתובת על האנדרטה בשייח ג'ראח (צילום: חדשות 0404) (צילום: חדשות 0404)
הכתובת על האנדרטה בשייח ג'ראח(צילום: חדשות 0404)

 

יו"ר ארגון יד לבנים, אלי בן שם, אמר בתגובה על השחתת האנדרטה: "בשבוע האחרון לבדו הושחתו שתי אנדרטאות, ונראה שגם הפעם מדובר ברקע לאומני. זה צריך להדליק לכולנו נורת אזהרה. האווירה המתוחה ביהודה, שומרון וירושלים

הולכת וגוברת. פגיעה באנדרטאות מהווה מדד למפלס האלימות הגואה. לצד זה נוסיף את גנבי המתכות שמצאו באנדרטאות השונות ברחבי הארץ שלל קל ומהיר".

 

בן שם הוסיף: "מדינת ישראל, בדגש על המשטרה, חייבים לשים קץ לפגיעה החוזרת ונשנית באנדרטאות. חשוב לשים יד על המבצעים ולהענישם ביד קשה כפי שהמחוקק קבע. אפשר וניתן לעשות יותר. על פי הדיווחים שמגיעים ליד לבנים הושחתו בשנים האחרונות עשרות אנדרטאות, בעיקר על-ידי גנבי מתכות. גנבי המתכות גונבים את הזיכרון של ילדינו יחד עם לוחות המתכת. חייבים לשים לתופעה הבזויה הזו סוף".

 

Read this article in English

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חדשות 0404
יו"ר יד לבנים: "נורת אזהרה לכולנו"
צילום: חדשות 0404
מומלצים