שתף קטע נבחר

שינייד אוקונור לסיירוס: "הופכים אותך לזונה"

כוכבת הפופ מיילי סיירוס ציינה את שינייד אוקונור כמקור השראה לקליפ האחרון והפרובוקטיבי שלה, והשנייה ניצלה את ההזדמנות כדי להזהיר אותה: "לתעשיית המוזיקה לא אכפת ממך בשיט. המסר שאת מעבירה הוא שזה מגניב לתת לעצמך להפוך לזונה. זה לא מגניב, זה מסוכן"

"לתעשיית המוזיקה לא אכפת ממך בשיט, או מכל אחת אחרת - הם יהפכו אותך להזנות את עצמך ויגרמו לך לחשוב שזה מה שרצית" - כך כותבת הזמרת שינייד אוקונור לכוכבת הפופ הצעירה מיילי סיירוס, במכתב פתוח שפורסם היום (ה'), ומוסיפה: "בזמן שאת תהיי בגמילה, כתוצאה מזה שהזנו אותך, הם ישתזפו על היאכטות שלהם באנטיגואה, אלה שהם קנו בכסף שהרוויחו מזה שמכרו את גופך, ואת תישארי לבדך".


הפנייה הפומבית והנחרצת הזו מגיעה מצד אוקונור אחרי שסיירוס הצהירה עליה ועל הקליפ שלה לשיר "Nothing Compares 2 U" כמקור השראה לקליפ האחרון שלה, "Wrecking Ball". אוקונור אמנם הוחמאה מעט מציונה כמקור השראה, אך בעיקר נשמעת מודאגת ממצבה של הזמרת הצעירה ושרשרת התקריות הפרובוקטיביות האחרונות שלה, שכללה בין היתר את אותו קליפ חושפני וכן את הופעתה בטקס פרסי הווידאו של MTV. "אל תשלי את עצמך", היא כותבת, "הם כולם רוצים אותך כי הם מרוויחים מהיופי והנעורים שלך".

 

הקליפ של "Wrecking Ball". תודה על המחמאה, אבל...

 

עוד כותבת אוקונור, במכתב הארוך למדי (שניתן לקרוא במלואו כאן): "לטווח הארוך, רק נזק ייגרם לך מכך שתתני לאנשים לנצל אותך, וזה בשום אופן לא העצמה

שלך או של נשים צעירות באשר הן, כשאת מעבירה את המסר שצריך להעריך אותך על בסיס משיכה מינית ולא הכישרון הברור שלך. אני שמחה שאני סוג של מודל לחיקוי עבורך ובגלל זה מקווה שתקדישי תשומת לב רבה למה שאני כותבת לך".


 

את המכתב מסכמת אוקונור בכך שהיא מציינת גם את תפקידה של סיירוס כמודל לחיקוי לאחרות: "בין אם נרצה או לא, כנשים בתעשייה הזו אנחנו משמשות מודל לחיקוי, ועל כן עלינו להיזהר אילו מסרים אנחנו מעבירות לנשים אחרות. המסר שאת מעבירה שוב ושוב הוא שאיכשהו זה מגניב להפוך לזונה. זה לא מגניב, מיילי, זה מסוכן... אני מעודדת אותך לשדר מסרים בריאים יותר לנשים כמוך. שהן ואת שוות יותר ממה שקורה כרגע בקריירה שלך. בבקשה תפטרי כל בן זונה שלא התריע בפנייך, כיוון שלא אכפת להם ממך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מיילי סיירוס. היזהרי!
צילום: רויטרס
שינייד אוקונור. מזהירה
לאתר ההטבות
מומלצים