שתף קטע נבחר

יואב כץ: "צריך להסיק את המסקנות"

הבעלים של הפועל חיפה לקח קשה את ההפסד השני ברציפות של הקבוצה, 2:1 בעכו: "שיחקנו גרוע, יכול להיות שמתעסקים בדברים אחרים ולא רק בכדורגל"

אווירה מדוכדכת הייתה אתמול בקרב אנשי הפועל חיפה, לאחר ההפסד 2:1 להפועל עכו, השני ברציפות לקבוצה. חלק מאוהדים שהגיעו לעכו לא אהבו את מה שראו ועזבו את האצטדיון לפני הסיום.

 

הבעלים יואב כץ נשמע כעוס אמש: "שיחקנו גרוע וזה כבר משחק שני שאנחנו נראים כך וחבל. שלומי דורה הוא זה שבחר את הסגל, אבל האחריות היא של כולם. יכול להיות שמתעסקים בדברים אחרים ולא רק בכדורגל. צריך להסיק את המסקנות ולשנות דברים. אני בקרוב אגיע לישראל ואטפל בהכל. לפני זה אשוחח עם דורה ואגיד לו את מה שיש לי".

 

בקבוצה הביעו דאגה מהיכולת של השחקנים, בעיקר כשמדובר בשחקני ההתקפה וההגנה . דורה, שבשבוע האחרון עבד בנוסף לצד המקצועי גם על הצד המנטאלי, טען אמש כי הפגרה באה לקבוצה בזמן והוסיף: "באנו מוכנים, אבל לא עמדנו בלחץ. ננסה לעשות שינויים כדי לשחק טוב יותר. יש לנו בעיות, ננסה לייצב ההגנה וההתקפה".

 

דורה, שביטל את יום החופש לאחר ההפסד לעכו, נזף בשחקניו במהלך האסיפה ואמר להם, בין היתר: "לא הראתם שאתם גברים ושיחקתם בלי לגלות אופי. אם תמשיכו ביכולת הזו ונפסיד משחק נוסף, נחזור להפועל חיפה של לפני שנה ושנתיים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים