שתף קטע נבחר

מינסוטה לינקס אלופת ה-WNBA

מיה מור (23 נק' ותואר ה-MVP) השלימה פלייאוף חלומי וניצחון 77:86 על אטלנטה סגר 0:3 קליל בסדרת הגמר. אוגוסטוס ביקשה סליחה: "מצטערת אם זה נראה קל מדי"

זה היה ברור כבר לפני שבוע, אבל לפנות בוקר (ו') הגיעה החותמת הרשמית: מינסוטה לינקס היא אלופת ה-WNBA החדשה, אחרי ניצחון חוץ 77:86 על אטלנטה דרים שסגר סוויפ קליל של 0:3 בסדרת הגמר, אחת החד צדדיות בהיסטוריית הליגה.

 

ואצלנו - פותחים עונה בליגת הכדורסל:

 

מיה מור, שרק לפני שלוש שנים הגיעה ללינקס כרוקית, הוליכה את קבוצתה כבר לאליפות שנייה ונבחרה כצפוי ל-MVP של הפלייאוף. על הדרך הלינקס הפכו לקבוצה השנייה בתולדות ה-WNBA שמסיימות פלייאוף עם מאזן מושלם של 0:7.

 

בתופים ובמחולות. שחקניות הלינקס באקסטזה (צילום: MCT) (צילום: MCT)
בתופים ובמחולות. שחקניות הלינקס באקסטזה(צילום: MCT)

אין עוד מלבדה. מיה מור, ה-MVP של סדרת הגמר (צילום: MCT) (צילום: MCT)
אין עוד מלבדה. מיה מור, ה-MVP של סדרת הגמר(צילום: MCT)

 

קל מדי? מור חשבה בסיום את ההיפך הגמור: "זה הפלייאוף, שום דבר לא מגיע בקלות. אני כל כך גאה בשחקניות ובקבוצה שלי. אנחנו לא רק מדברות , אלא גם עושות". אוגוסטוס טענה בדיוק ההיפך: "מצטערת אם זה נראה קל מדי, אבל רצינו לזכות באליפות".

 

מור, שהציגה פלייאוף מושלם, הוליכה, כצפוי, את קלעיות מינסוטה עם 23 נקודות, רבקה ברונסון הוסיפה 15 נקודות ו-12 ריבאונדים. לינסי ווילן (15) וסימון אוגוסטוס (14) השלימו את המלאכה. הדרים, שפיגרו כמעט לאורך כל המשחק, קיזזו מעט מהפער ברבע השלישי, אבל מור וברונסון דאגו לעשות סוף לחלומות של אטלנטה.

 

המאמנת, שריל ריב, זוכה למקלחת צוננת בחדר ההלבשה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
המאמנת, שריל ריב, זוכה למקלחת צוננת בחדר ההלבשה(צילום: AFP)

 

את האמת, הסיפור של אטלנטה היה ונשאר היכולת העלובה של אנג'ל מקופטרי בסדרת הגמר. לפנות בוקר היא סיימה משחק חלש נוסף של 13 נקודות. האחוזים בשלושת המשחקים מול הלינקס אומרים הכל: 28.5 מביך. אולי בשנה הבאה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: MCT
שחקניות הלינקס עם הגביע
צילום: MCT
מומלצים