שתף קטע נבחר

ועדת טירקל נפגשה עם קרנית פלוג

הוועדה למינוי בכירים בשירות המדינה נפגשה עם הנגידה הנבחרת, למרות שכבר לפני שנתיים קיבלה את אישורה, כשמונתה לתפקיד המשנה לנגיד. ההערכה היא שהפעם מדובר בהליך אישור פורמלי וקצר בלבד. גם המועמדים לתפקיד המשנה לנגיד יצטרכו לקבל את אישורה של ועדת טירקל

ועדת טירקל, הוועדה המייעצת לעניין מינויים ותפקידים בכירים בשירות המדינה, בראשות שופט בית המשפט העליון בדימוס יעקב טירקל, נפגשה הערב (ב') עם ד"ר קרנית פלוג המיועדת לתפקיד נגידת בנק ישראל.

 

בהמשך הערב צפויים חברי הוועדה המייעצת להיפגש גם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר יאיר לפיד בעניין מינויה של פלוג. 

 

קרנית פלוג לתפקיד הנגידה, עוד כתבות בנושא:

 

קרנית פלוג לאחר בחירתה (צילום: גיל יוחנן ) (צילום: גיל יוחנן )
קרנית פלוג לאחר בחירתה(צילום: גיל יוחנן )

 

פלוג כבר קיבלה לפני שנתיים, בעת מינויה לתפקיד המשנה לנגיד, את אישור הוועדה. בשל כך, ההערכה היא שהפעם מדובר בהליך אישור פורמלי וקצר בלבד. בדומה לפלוג עצמה, גם המועמדים לתפקיד המשנה לנגיד יצטרכו לקבל את אישורה של ועדת טירקל.

 

שלושה וחצי חודשים לאחר שפסל את מועמדותה, החליט אתמול (א') ראש הממשלה בנימין נתניהו ביחד עם שר האוצר יאיר לפיד, כי קרנית פלוג היא הנגידה הבאה של בנק ישראל. ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר לפיד אמרו: "התרשמנו

מתפקודה של ד"ר פלוג בחודשים האחרונים בראשות בנק ישראל, ואנו בטוחים שהיא תמשיך לסייע לנו בהצעדת כלכלת ישראל להישגים נוספים מול הטלטלה הכלכלית העולמית".

 

פלוג מסרה בתגובה כי היא מודה לראש הממשלה ושר האוצר על מינויה הצפוי לנגידת בנק ישראל. היא הוסיפה כי בפני הבנק והמשק ניצבים אתגרים משמעותיים, וכי היא מצפה לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם צוות העובדים והמנהלים המקצועי והמסור של הבנק, כמו גם עם גורמים ממשלתיים שונים, על מנת לעמוד באתגרים הללו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל יוחנן
ד"ר קרנית פלוג. תהליך האישור צפוי להיות קצר
צילום: גיל יוחנן
צילום: גיל יוחנן
יעקב טירקל, העומד בראש הוועדה המאשרת
צילום: גיל יוחנן
מומלצים