שתף קטע נבחר

NBA: פילדלפיה "מוותרת" על השם הכי גדול שלה

הסיקסרס הודיעו כי נרלנס נואל, בחירה מספר 6 בדראפט האחרון שמחלים מניתוח ברצועה הצולבת, ככל הנראה לא ישחק העונה, למרות שמועד חזרתו למגרשים עמד על דצמבר. רצון עז לשמור על בריאותו? לא בטוח שזו הסיבה היחידה

פילדלפיה 76' הודיעה היום (ג') כי הסנטר החדש של הקבוצה, נרלנס נואל, שנבחר במקום ה-6 בדראפט האחרון על ידי ניו אורלינס והועבר בטרייד במקומו של ג'רו הוליידי, ככל הנראה לא ישחק העונה ויחמיץ את כל המשחקים.

 

נואל, שהיה לפי רבים צפוי להיות הבחירה מס' 1 בדראפט אבל נפצע בחודש מרץ האחרון וקרע את הרצועה הצולבת שלו, אמור היה לחזור לשחק כבר באזור חודש דצמבר-ינואר, אבל כנראה שלסיקרס יש תוכניות אחרות.

 

עכשיו יש לו זמן לעבוד על הניתור. נואל (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
עכשיו יש לו זמן לעבוד על הניתור. נואל(צילום: רויטרס)

 

"אני בספק, ספק גדול אם הוא ישחק העונה", אמר מאמן פילדלפיה החדש, ברט בראון, "אנחנו לא רוצים לבזבז את השנה הזו. אני חושב שתהיה לנו הזדמנות לשפר את היכולות שלו, לעבוד על הקליעה שלו וכמובן על קליעות העונשין שלו. להתחיל הכל מאפס".

 

אז נכון, מצד אחד ישנה דאגה גדולה לשלומו של הסנטר, המחלים מפציעה קשה והינו רק בן 19, מה שאומר שלא כל כך צריך להזדרז ולהחזיר אותו למגרשים. אך שלא למצלמות או למיקרופונים, כולם יודעים שהסיבה האמיתית היא אחרת לגמרי.

 

פילדלפיה החליפה את דאג קולינס והביאה במקומו את ברט בראון חסר הניסיון, שיחררה את אנדרו ביינום שהגיע רק בקיץ שעבר (וגם הוא לא שיחק אפילו דקה) וכאמור גם ויתרה על אחד השחקנים המובילים שלה, ג'רו הוליידי. כל זה ועוד, על מנת לבצע "טנקינג", להפוך את הקבוצה לגרועה במיוחד, לרשום מאזן שלילי גבוה בסוף העונה ולקבל סיכויים גדולים יותר לבחור ראשונה בדראפט 2014. שם מחכה הבטחה גדולה בשם אנדרו וויגינס.

 

ומה עם נואל? שיתאזר בסבלנות, יעבוד על הקליעה, קצת על הניתור – אולי עוד תהיה לו קבוצה טובה בעתיד לחזור אליה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים