שתף קטע נבחר

שי חדד: "הקהל של בית"ר צמא לתצוגות כאלה"

בירושלים עדיין חוגגים את ה-0:1 על הפועל ת"א, המגן: "הניצחון הזה שיחרר הרבה לחץ". בשבת מצפה לבית"ר משחק חוץ מול הפועל עכו, חדד: "יהיה לא פחות קשה, צריך לרדת לקרקע מהר". ביקוש רב לכרטיסים למשחק מול בני יהודה

"השגנו ניצחון גדול על הפועל תל אביב. זה אושר גדול. אנחנו שמחים שהצלחנו לנצח משחק כזה קשה עם מתח וציפייה". כך אמר מגן בית"ר ירושלים, שי חדד, לאחר ה-0:1 החשוב שלשום.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

אחרי שחגגו את הניצחון בארוחה במסעדה. קיבלו אתמול שחקני בית"ר יום חופשי והיום ישובו להתאמן ולהתחיל בהכנות למשחק החוץ מול הפועל עכו.

 

חדד והחברים חוגגים ביום שני. "זה אושר גדול" (צילום: אורן אהרוני ) (צילום: אורן אהרוני )
חדד והחברים חוגגים ביום שני. "זה אושר גדול"(צילום: אורן אהרוני )

 

חדד ציין: "במחצית הראשונה כמעט כבשתי, זה היה קרוב. חבל שזה לא נכנס, אבל מה שחשוב שניצחנו ולקחנו שלוש נקודות. זה ייתן לנו ביטחון להמשך הדרך. הניצחון על הפועל ת"א שיחרר הרבה לחץ בטדי".

 

שימחתם את אלי טביב.

"טביב עושה מאמצים גדולים שהקבוצה תהיה חזקה וראויה. שימחנו אותו מאוד, ראינו על פניו שהיה לו חשוב שננצח. אנחנו שמחים שהצלחנו להפוך אותו למאושר".

 

נראה עוד משחקים כאלה?

"אני בטוח שהקהל של בית"ר צמא ורעב לתצוגות כאלה ומשחקים כאלה ויהיו עוד. מה שבטוח - כשאנחנו נותנים הכל הקהל הוא הראשון שמגיע ודוחף. כבר אמרתי ואני מדגיש שוב - הקהל של בית"ר הוא מספר 1 בארץ. אין על הקהל הזה".

 

במחצית הראשונה הפועל הייתה הרבה יותר טובה.

"כן, הם הגיעו למצבים, שיחקו יותר טוב מאיתנו בחצי הראשון. אני שמח שלא ספגנו, התעשתנו במחצית והסיום היה מתוק".

 

עכשיו הפועל עכו בחוץ תמשיכו לנצח?

"נצטרך לעבוד קשה. צריך לדעת שזה יהיה לא פחות קשה. הם אחרי ניצחון 1:3 על רעננה. נצטרך לאסוף את עצמנו ולרדת לקרקע מהר".

 

בינתיים, עקב ביקוש רב מצד אוהדי בית"ר, החלה מכירת הכרטיסים למשחק הביתי הבא, מול בני יהודה בטדי במחזור ה-8 . במקביל, המועדון יצא במבצע מכירת מנויים מוזלים עד ליום המשחק מול הכתומים. מדובר בכמות של 250 מנויים במחיר של 600 שקל ליציע המערבי ועוד 250 מנויים במחיר של 600 שקל ליציע המזרחי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים