שתף קטע נבחר

מבוכה למפכ"ל: החשוד ברצח בתל מונד לא מודה

אתמול התקשר המפכ"ל לבתה של נאוה חן ז"ל, ואמר שהחשוד שנעצר הודה ברצח. מעצרו הוארך, אך בדיון התברר שהחשוד לא מסר הודאה מלאה. המשטרה: הוא קשר את עצמו לזירה ולנסיבות המוות

מעצרו של אבנר טווק, החשוד ברצח זוגתו לשעבר נאוה חן בתל מונד, הוארך היום (ו') בשבוע. טווק (49) נעצר אתמול באשקלון לאחר שבמשך יומיים הצליח לחמוק מהמשטרה. אחר כך התקשר מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, לבתה של הנרצחת ובישר לה שהחשוד אף "הודה ברצח", אך היום בדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה לא נמסר כי בחקירתו נמסרה הודאה שכזו.

 

חדשות ynet - דיווחים נוספים:

לטהר את האובך הנורא עם שואב אבק ענקי

"תקלת ייצור": הפסקות חשמל ברחבי הארץ

 

נאוה חן ז"ל ואבנר טווק ()
נאוה חן ז"ל ואבנר טווק

מבנה לשימור באשקלון: כאן נעצר החשוד (צילום: רועי עידן) (צילום: רועי עידן)
מבנה לשימור באשקלון: כאן נעצר החשוד(צילום: רועי עידן)
 

אמש הובא טווק לזירת הרצח כדי לערוך שחזור. לטענתו, הוא שהה בחצר הבית כיוון שביקש לשוחח עם חן על פרידתם. הוא סיפק לחוקרים מושג רק לגבי פרק הזמן שבו שהה במקום, אך לא שחזר את הדקירה. בלילה נלקח טווק לבית החולים הפסיכיאטרי לב השרון לבדיקת כשירות למעצר. הוא נמצא כשיר ונשלח לבית המעצר "הדרים".

 

בצוות החקירה המיוחד במשטרת מרחב שרון ממשיכים לחקור את טווק. אם ימשיך להכחיש את מעשה הרצח המכוון, בכוונת המשטרה למצוא ראיות אחרות המפלילות אותו. לאלה תתווסף עדותה של קורל, בתה של חן, שדיווחה כי ראתה אותו נמלט מהמקום בעת ששבה ממסע לפולין, ואז מצאה את אמה מוטלת בחצר פצועה אנושות.   

 

בדיון בבית המשפט התברר כי מיד לאחר מעצרו גולל טווק את סיפור חייו בפני חוקר המשטרה, ואמר לו בין היתר כי "לא התכוון להגיע לתוצאה זו". בדיון טען נציג המשטרה רונן גולן כי ממצאים בזירה הובילו לטווק,

 אך לא טענו כי החשוד הודה או שחזר את הרצח עצמו. בהחלטה להאריך את מעצרו בשבעה ימים קבעה השופטת נאוה בכור כי קיים חשד סביר שהוא ביצע את המיוחס לו.

 

ממשטרת ישראל נמסר כי "בהודעתו במשטרה החשוד קשר את עצמו לזירת האירוע ולסיבות מותה של הקורבן. כל פרשנות אחרת הקשורה לנוסח ההודעה הנמסרת על ידי נחקר במשטרה מהווה עיוות מצער של העובדות. תמוה כי באירוע כה טראגי בוחרים לעסוק בזוטות מעין אלה ובפרסום דבים אשר מעוותים את העובדות והמציאות ומציגים תמונת שווא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עידו ארז
טווק בבית המשפט
צילום: עידו ארז
מומלצים