שתף קטע נבחר

הורוסקופ שבועי 1.11-7.11

טלה שור תאומים סרטן 
אריה בתולה מאזניים עקרב 
קשת גדי דלי דגים 

בימים אלה בהם חוגג מזל עקרב את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת מה מידת התאמתו לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות המים והאדמה : סרטן, דגים, גדי, שור ובתולה מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם.

 

מזל עקרב והתאמתו לשאר המזלות

מזל עקרב עם מזל עקרב – שילוב שני מזלות אלו יכול מאוד להצליח בגלל הצרכים האישיים הזהים של שניהם. מומלץ להיזהר מרכושנות וקנאה שלא לצורך, כיוון שאלו יכולים לטרפד את ההנאה – ואולם, אין ספק שקשר זה מלא ביצרים והנאות חושים. מומלץ!

 

מזל עקרב עם מזל קשת – זהו שילוב מעניין ואטרקטיבי ואולם יש בו הרבה מגבלות למרות המשיכה ההדדית העזה. הקשת זקוק ליציבות של העקרב ואילו העקרב מקנא בקלילות של הקשת. זהו קשר מאתגר במיוחד, ונועד לאלו שאינם מפחדים מקשיים!

 

מזל עקרב עם מזל גדי – זהו קשר טוב אך מעיק במקצת. יהיו בו רגעים של נוקשות ושגרה מתמשכת, כיוון ששני מזלות אלו אינם ספונטניים ולכן הכול עלול להיות חנוט ומתוכנן מראש. בסופו של דבר העקרב יסבול מהקרירות של הגדי , ולכן הקשר עלול להיכשל!

 

מזל עקרב עם מזל דלי – זהו קשר מעניין ואטרקטיבי שיכול להחזיק מעמד לאורך שנים בעיקר בגלל הסקס, שחשוב לשני המזלות. הדלי מוכן לשינויים מתמידים והעקרב ימצא לעצמו בן ברית מתאים לכל רעיונותיו. קשר בריא ומלא בהורמונים

 

מזל עקרב עם מזל דגים – זהו קשר מעניין ומלמד לשני הצדדים. הדגים ימצא לו בן ברית שיקשיב, יבין ויפנים את בעיותיו הרגשיות, אך בסופו של דבר העקרב, שהינו מעשי ותכליתי, ירגיש שנמאסו עליו הבכיות של הדגים וינסה להשתחרר מהקשר. מומלץ לאלו שאינם אוהבים שינויים!

 

מזל עקרב עם מזל טלה – זהו שילוב שניתן למצוא אצל זוגות רבים. יש כאן שילוב של אנרגיות חזקות ויצריות כך שתהיה הרבה דינמיות בתוך הזוגיות. מכיוון ששני המזלות נשלטים על ידי אותו הכוכב, תיתכן זוגיות לאורך שנים. מומלץ לאלו שאוהבים קשר עם ריגושים מתמידים.

 

מזל עקרב עם מזל שור – אחד הזיווגים היותר מעניינים של גלגל המזלות כיוון שהשור הינו המזל המשלים של העקרב ולכן קיימת התאמה והפריה הדדית של הקשר. כל אחד משלים את החסר לו באישיות על ידי חיבור לצד המשלים שלו. מומלץ ומעניין!

 

מזל עקרב עם מזל תאומים – שילוב שני מזלות אלו יוצר קשר מעניין ואטרקטיבי בגלל המשיכה העזה ההדדית. העקרב זקוק לקלילות של התאומים ואילו התאומים זקוק לעומק של העקרב. צריך הרבה סבלנות בקשר מסוג זה. שווה לנסות!

 

מזל עקרב עם מזל סרטן – זהו קשר עם סיכויים טובים להצלחה. הסרטן השקוע בדרמות הרגשיות, שהוא עצמו יוצר, ויקבל את הכוח הנדרש ממזל עקרב כדי לעשות את השינויים בחיים והעקרב בהחלט יהיה לו מקור לכוח ומשענת. מומלץ!

 

מזל עקרב עם מזל אריה – זהו זיווג שיש בו הרבה עוצמה ומשיכה מינית. כל אחד יימשך לכוח של השני מכיוון ששניהם יודעים לזהות ולהעריך עוצמה. הבעיה היא, שבהמשך עלולה להיווצר מלחמת כוחות, כיוון ששני המזלות נלחמים על אותה המשבצת. מומלץ ליחסים לא רציניים!

 

מזל עקרב עם מזל בתולה – שילוב שני מזלות אלו יוצר יחסים שנראים על פני השטח קרים ומחושבים, ואולם האמת היא שלאורך זמן יחוש העקרב מתוסכל כיוון שבתוך תוכו הינו בעל רגשות עמוקים ולא יסתפק ביחסים על בסיס ענייני ותכליתי. מומלץ לאלו שמעדיפים להימנע מאינטימיות!!!

 

מזל עקרב עם מזל מאזניים – למרות שקשר בין שני מזלות עוקבים עשוי להצליח, הרי שזהו קשר קשה כיוון שהצרכים האישיים של שני מזלות אלו בזוגיות שונים לחלוטין זה מזו. העקרב ירגיש שאין לו את העומק הרגשי לו הוא מצפה והמאזניים לא יבין מה רוצים ממנו. לא מומלץ!

 

• להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות

• כדי לבדוק התאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אישית.

 

 

 

 

 

טלה
אתם נמצאים עכשיו בנקודת זמן מאוד מעניינת, שבה משתלבים "סופים והתחלות" ולכן זוהי גם תקופה מאוד משמעותית ורגישה. חשוב מאוד שתגיעו לידי הסכמה עם הסובבים אתכם בכל הקשור להתנהלות שלכם מולם ובעיקר בכל התחום הכספי, שבו נראה שיש לכם חילוקי דעות עם אחרים. גם בנושאי עבודה אתם בתקופה רגישה והגיע הזמן שתשווקו את עצמכם בצורה יצירתית יותר מבעבר, על מנת למשוך אליכם תשומת לב.

 

חזור למעלה
שור
תקופה מאוד מעניינת, בה אתם עושים חשבון נפש, בדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם. מתעוררים אצלכם זיכרונות לגבי נושאים שלדעתם לא מיציתם בחייכם ואתם בוחנים את עצמכם, האם שווה לכם להמשיך לוותר או שהפעם אתם חייבים להילחם עבור האמונות שתמיד צידדתם בם. במהלך הנסיגה של כוכב התקשורת בחודש הקרוב תאלצו להגיע להחלטות.

 

חזור למעלה
תאומים
הכוכב וונוס עדיין יימצא השבוע במזל שלכם ובבית השותפויות, עובדה שמצביעה על כך שאתם יכולים לקבל עזרה ממשית בכל תחום שאתם זקוקים לו. אחת ההצלחות העיקריות שלכם השבוע היא העובדה שכוכבים רבים נמצאים בבית העבודה שלכם ויש לכם הזדמנויות חדשות להצליח ולבסס את עצמכם במקום העבודה. למי שמעוניין – זהו גם זמן לבצע שינויים ולעבור למקום חדש.
חזור למעלה
סרטן
הכוכב יופיטר" שמבקר במזל, שלכם נותן לכם תחושה של התחלה חדשה ואכן יש לכם את מלוא הזכות וההזדמנות לחוש כך. אירועים שונים בחייכם עוזרים לכם בתחושה זו ואכן השינויים בחייכם הם ממשיים ולא רק בתחום השאיפות. יש לכם אפשרות להתקרב אל צעירים במשפחה ולחזק את הקשרים והיחסים הבין אישיים. נכון שמדי פעם תחושו בקושי בתחום, אך בסך הכול אתם בכיוון הנכון.
חזור למעלה
אריה
זה הזמן שלכם לבדוק את כל ההתנהלות הכספית, כיוון שנראה שלאחרונה היו לכם יותר הוצאות מהכנסות ובזבזתם סכום ניכר על נושאים ותחומים שבהחלט אפשר היה לדחות למועד אחר, אך היה לכם מאוד חשוב לממש אותם עכשיו. האנשים במעגל הראשון של חייכם דורשים מכם לקחת ברצינות את הדברים ואתם חושבים שהם מחמירים ומגזימים – אך בתוך תוככם אתם יודעים שהם צודקים.
חזור למעלה
בתולה
הכוכב מארס, הנמצא ומבקר במזל שלכם למשך כל החודש הקרוב, נותן לכם ממלוא כוחו ומרצו לביצוע תחומי חיים חדשים ומעניינים עבורכם. חשוב מאוד שתבדקו שאינכם מנסים לדחוף את האחרים יותר מדי לכיוון שלכם, כיוון שאז יגידו לכם שאתם מנסים להשתלט ולכפות על האחרים את דעתכם. מבחינה כלכלית אתם נמצאים בתקופה יותר טובה, כך שבאמת מומלץ לכם להרפות.
חזור למעלה
מאזניים
המצב הכלכלי לא בהכרח מחייך אליכם וזאת בגלל העובדה שגם סטורן, הכוכב המעכב נמצא בבית הכספים שלכם, וגם לידו מתארח החודש כוכב התקשורת, שמונע מכם אפשרות לכלכלה יציבה. שילוב שני כוכבים אלה בא להראות לכם וללמדכם שעליכם לבדוק ולבחון את האירועים מזווית הסתכלות נוספת, ואף להיוועץ עם מומחים כדי לדעת שאינכם טועים בדרך ההתנהלות וההתייחסות שלכם.
חזור למעלה
עקרב
אתם נמצאים בתקופה מאוד עדינה עבורכם כיוון שאתם מאוד רגישים בתקופה זו. מצד אחד בגלל הכוכב סטורן במזל שלכם, שגורם לכם להבין שלחיים יש דרישות שאתם חייבים לעמוד בהם, ומצד שני פיתחתם רגישות יתר בגלל הכוכב מרקורי שמבצע את נסיגתו במזל שלכם וגורם לכם למחשבות ולהרהורים עמוקים מאוד שמוסיפים דאגות לגבי כל מכלול סגנון חייכם. חכו לסיום הנסיגה בנוגע לקבלת החלטות.
חזור למעלה
קשת
הגיע הזמן שלכם לרענן את כל תחום העבודה שלכם ולהמציא את עצמכם מחדש בצורה יצירתית, על מנת להחזיר את עצמכם למקומכם הטבעי בתחום. הכוכב מארס נמצא בבית הקריירה שלכם ולכן זה המקום העיקרי בו תאלצו למנף את עצמכם. נראה שעד היום די סמכתם על המזל שיעשה עבורכם את העבודה, אך הנה אתם נמצאים במקום שבו אתם יודעים שהגיע הזמן שלכם לדחוף להישגים.
חזור למעלה
גדי
הכוכב וונוס נמצא בבית תת ההכרה שלכם, כיוון שמומלץ לכם לבטא את רגשותיכם בצנעה ולא להחצין את מה שאתם באמת חושבים ומרגישים. עובדה זו באה על מנת לחזק את הביטחון הפנימי שלכם בנוגע למחשבותיכם ורק כשתהיו בטוחים שאתם סגורים בתוכניותיכם – רק אז יהיה נכון עבורכם לספר ולשתף את האחרים. מבחינה חברתית המשיכו כרגיל, אך סננו את האנשים אותם אתם משתפים בחייכם.
חזור למעלה
דלי
אתם עסוקים בתחום הכלכלי בכל הנוגע לכספים שמגיעים לכם אך עדיין לא הצלחתם להתאזן כפי שבאמת הייתם רוצים. הדבר ייקח עוד קצת זמן ורק לאחר יום ההולדת שלכם תצליחו למצוא את שביל הזהב בנוגע לתוכניותיכם. מבחינה חברתית זוהי תקופה טובה יותר עבורכם ונראה שאתם נמצאים בשלב שבו יש בכם חמלה ורגיעה פנימית לגבי ההישגים שלכם בחיים.
חזור למעלה
דגים

אתם נמצאים בשלב שבו אתם בטוחים שכל מה שאתם עושים הוא למען מטרה טובה ואתם בטוחים בצדקתה, אך נראה שאלה הסמוכים לכם לא בהכרח חושבים כמוכם ולכן עובדה זו גורמת לכם לתסכול ואף לעצבנות במקומות בהם אתם לא יכולים לפעול כרצונכם. אתם עובדים הרבה ועדיין לא למדתם להקשיב לגוף שלכם ולנוח בזמן. הרצון שלכם לנתינה לסביבה הקרובה מפעיל אתכם ומנחה את דרככם.

 

 

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 

 

חזור למעלה
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילה שיר אל
מומלצים