שתף קטע נבחר

בלאט: "חשוב שנופיע כמו נגד קובאן"

אחרי ההפסד המביך לנס ציונה והניצחון על הקבוצה הרוסית ביורוליג, מכבי ת"א תתמודד מחר בליגה מול גלבוע/גליל (18:40, גן נר). המאמן: "היציבות והעקביות יכולות להתחיל מהמשחק הזה"

עם שני הפסדים בליגה, אבל אחרי ניצחון חשוב ביום שישי האחרון על קובאן במחזור השלישי ביורוליג, מכבי תל אביב תחזור מחר (ב') לליגת העל כשתצא למשחק חוץ מול גלבוע/גליל (18:40, גן נר).

 

הצהובים רשמו פתיחת עונה גרועה בליגה הישראלית. לאחר שהפסידו במשחק הפתיחה להפועל חולון, הם ניצחו בקושי רב את מכבי חיפה ולבסוף רשמו גם הפסד ללהיט של הליגה, עירוני נס ציונה. בסוף השבוע הם הצליחו לשחרר לא מעט אוויר לאחר הניצחון החשוב מאוד מבחינתם על הקבוצה הרוסית, שעד המפגש היתה במאזן של 2:0 ביורוליג.

 

דווין סמית' שוב לא יתלבש. בקבוצה מקווים שהניצחון על קובאן יוצא את השחקנים לדרך חדשה ומוצלחת יותר, כשלכולם ברור שהפסד נוסף לא יתקבל בהבנה.

 

המאמן דיויד בלאט אמר: ״מה שחשוב הוא שנראה המשכיות עכשיו, גם מהאימונים הטובים וגם מהמשחק הטוב שעשינו. קבוצות טובות, כמו גם שחקנים טובים, נמדדות על פי היציבות והעקביות ואנחנו עכשיו מחפשים בדיוק את זה. זה יכול להתחיל ממחר במשחק חוץ לא פשוט, בו נצטרך לשחק טוב כדי לנצח".

 

לשאלה האם ככל שעובר הזמן המעבר בין ההרכבים של היורוליג לאלה של הליגה חלק יותר השיב המאמן: "אני חושב שכן, אבל אני גם חושב שחשוב

שכל שחקן ושחקן, כשקוראים לו לבוא ולתפקד - שיוכל לעשות את זה, ושהשחקנים האחרים שמשחקים בהרכבים שונים פתאום, שיידעו לעשות את ההתאמות ויופיעו כפי שראינו אותם מופיעים ביום שישי".

 

היריבה הצפונית תגיע למשחק עם ניצחון אחד בלבד ושני הפסדים. הקבוצה של שרון דרוקר הובסה בשבוע שעבר ע"י הפועל חולון ותקווה לתוצאה טובה יותר הפעם, ואולי לסנסציה נוספת על חשבון הצהובים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דייויד בלאט
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים