שתף קטע נבחר

ראש ארגון פשע נעצר בחשד למעורבות ברצח

פענוח אמיתי או יחסי ציבור? אבי רוחן וחנוך עצמון חשודים במעורבות בחיסולם של דקל צפר ושרון פרחי ביולי האחרון בצומת ירקונים. הסנגורים: "אלה מעצרי ראווה". מעצרם הוארך בשבעה ימים. כנראה אין קשר לחיסולים בדרום

אבי רוחן, המוגדר ראש ארגון פשיעה בשרון, נעצר היום (ב') בחשד למעורבות בחיסול הכפול בצומת ירקונים לפני שלושה חודשים. רוחן נעצר עם חנוך עצמון שעומד בראש ארגון קטן יותר. בית משפט השלום ברמלה האריך את מעצרם של השניים בשבעה ימים.

 

כתבות נוספות בערוץ החדשות של ynet:

 

 

אבי רוחן בבית המשפט, היום (צילום: ערן יופי כהן, ידיעות אחרונות) (צילום: ערן יופי כהן, ידיעות אחרונות)
אבי רוחן בבית המשפט, היום(צילום: ערן יופי כהן, ידיעות אחרונות)

חנוך עצמון בבית המשפט ()
חנוך עצמון בבית המשפט

ככל הנראה אין קשר לשורת החיסולים שבוצעו בשבועות האחרונים בדרום, אבל מאז אתמול, על רקע המתקפה הציבורית על אוזלת ידה במלחמה בפשע, מנהלת המשטרה מבצע מעצרים במטרה להשקיט את הרחוב ולהרגיע את הביקורת.

 

עו"ד קובי בן שעיה, המייצג את רוחן, אמר בתגובה: "מרשי מכחיש את המיוחס לו. אין לו יד ורגל בכך. למשטרה אצה הדרך לבצע מעצר מהיר מבלי שהחשדות נגד מרשי יהיו מבוססים. זה מעצר ראווה". סנגורו של החשוד השני, עו"ד ירום הלוי: "מדובר בניסיון לא מוצלח של המשטרה להראות לציבור כאילו היא מפענחת מקרי רצח. מדובר במעצר שווא שיסתיים בשחרור".

 

עצמון אמר: "כל המעצר הזה הוא שטויות. אני לא קשור לשום ארגון. בארגון שלי יש שבעה חברים: הילדים שלי".

 

שופט בית משפט השלום ברמלה, הישאם אבו שחאדה, התייחס לטענת עורכי הדין לפיה מדובר במעצר שהחל בגלל גל החיסולים האחרון בעולם התחתון וכתב: "הוצגו בפני מסמכים מדוע החשוד נעצר דווקא היום וכן סיבת המעצר שהמשטרה דורשת מוצדקת".  

 

צומת ירקונים אחרי החיסול (צילום: עידו ארז) (צילום: עידו ארז)
צומת ירקונים אחרי החיסול(צילום: עידו ארז)

ב-25 ביולי בערב התפוצץ מטען חבלה במכונית מאזדה בצומת ירקונים הסמוך לפתח תקווה. שני הנוסעים במכונית, דקל צפר ושרון פרחי מראש העין, נפצעו אנוש ולאחר מכן נקבע מותם. במשטרה אמרו שמדובר במטען רב עוצמה ולנוסעי הרכב לא היה סיכוי. חקירת הפיצוץ הועברה ליחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז בפיקודו של ניצב ברונו שטיין.

 

שני ההרוגים היו בדרכם לחתונה באזור פתח תקווה. מכרים שלהם סיפרו כי הם היו אמורים לקחת חבר נוסף. "הוא התעכב והם לא חיכו לו ונסעו.

האיחור שלו הציל את חייו כי אין ספק שאם גם הוא היה ברכב - הוא היה נהרג".

 

במהלך החקירה עלה חשד שהמטען היה מיועד לצפר, המוכר למשטרה ובעבר השתייך לארגון של החשוד השני שנעצר היום. במשטרה טוענים שנאספו ראיות נגד השניים.

 

גורם במשטרה אמר ל-ynet: "אם אכן הראיות יביאו להרשעתו של החשוד, ארגון הפשיעה שלו ייפגע משמעותית". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עידו ארז
החיסול בצומת ירקונים
צילום: עידו ארז
עו"ד קובי בן שעיה
צילום: מאיר אוחיון
עו"ד ירום הלוי
צילום: מאיר אוחיון
צילום: איתי בלומנטל
חנוך עצמון בבית המשפט, היום
צילום: איתי בלומנטל
מומלצים