שתף קטע נבחר

האם זה הוגו צ'אבס? "דמותו הופיעה על קיר"

נשיא ונצואלה ניקולס מדורו שחי בצל המנהיג המנוח טוען כי פניו של הוגו צ'אבס הופיעו מול פועלים באתר בנייה של רכבת תת-קרקעית. במקביל, האשים שוב את ארה"ב, הפעם בהסרת אלפי עוקבים מחשבון הטוויטר שלו

נשיא ונצואלה ניקולס מדורו, שמתקשה להיפרד מהמנטור הפוליטי שלו וקודמו בתפקיד, טוען הפעם כי דמותו של המנהיג המנוח הוגו צ'אבס, הופיעה במפתיע על קיר באתר בנייה תת-קרקעי. ויש לו הוכחות לכך.

 

עוד חדשות בעולם:

אחי מת בחיקי מרעב": עדות מצפון קוריאה

יצירות היהודים שנבזזו: "שוד אמנות מאורגן"

"מועדון האונס" שמסעיר את ניו זילנד

 

מאז מותו מסרטן מוקדם יותר השנה, דמותו של צ'אבס הפכה למיתית בעיני תומכיו, ומדורו סיפר שרוחו של המנהיג הדגול הופיעה מולו כמה פעמים. באחת מהן הוא הופיע בצורת ציפור. כעת מדורו טוען כי פניו של צ'אבס הופיעו בפני עובדים הבונים קו של רכבת תחתית בקראקס באמצע הלילה.

מזהים? מדורו מציג את "דמותו" של צ'אבס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מזהים? מדורו מציג את "דמותו" של צ'אבס(צילום: AFP)

יש דמיון? הוגו צ'אבס  (צילום: AP) (צילום: AP)
יש דמיון? הוגו צ'אבס (צילום: AP)

"שיערי מסתמר כשאני מספר לך את זה", אמר מדורו לערוץ הטלוויזיה הממלכתי במדינה והחזיק בידו תמונה של קיר עם שקעים שעשויים להיראות כמו עיניים ואף. "של מי הפנים האלה? המבט הזה הוא מבטה של המולדת שנמצאת בכל מקום מסביבנו, כמו גם בתופעה הבלתי מוסברת הזו".  

 

צ'אבס הוסיף כי העובדים באתר הבנייה צילמו את הדמות שהופיעה רק לכמה רגעים

על הקיר באמצעות הטלפון הסלולרי שלהם. "ברגע שזה הופיע, זה כבר נעלם. צ'אבס הוא בכל מקום. אנחנו צ'אבס. אתה צ'אבס", הכריז מדורו בשידור החי.

 

סיפורי החזיונות של צ'באס גוררות תגובות לועגות למדורו, במיוחד אצל האזרחים בוונצואלה שאינם תומכים בו. רבים טוענים כי הוא רוכב על דמותו של המנהיג המנוח ומביך את שמה של ונצואלה בעולם.

 

ביום חמישי האחרון, דיווחה שרת המידע של ונצואלה, דלסי רודריגז, כי 6,600 עוקבים של הנשיא בטוויטר הפסיקו לעקוב אחר מדורו באופן מפתיע. לדבריה, החשבונות שלה ושל שרים אחרים הושעו מהרשת החברתית האמריקנית. כמו במקרים רבים בזמן האחרון, מאז נכנס לתפקידו באפריל, האשים מדורו את ארצות הברית בעזיבה ההמונית של העוקבים מחשבון הטוויטר שלו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים