שתף קטע נבחר

משחק הראווה: אוהדי בית"ר לא הגיעו

בעקבות חשיפת ynet ספורט על זעם אוהדי ושחקני הפועל, קיבלו אנשי "מה קשור" המזוהים כאוהדי בית"ר רגליים קרות והודיעו לעידו חג'ג' שלא יגיעו למשחק הסלבריטאים. גם עמוס תמם לא הופיע. מי שכן הגיעו הם צביקה פיק ואקי אבני. צפו במשחק

שלישיית הסטנדאפיסטים, "מה קשור" לא הגיעה למשחק הראווה מול הפועל ת"א. השלישייה, אשר שניים מתוכה, שלום מיכלאשווילי ואסי ישראלוף נחשבים לאוהדי בית"ר ירושלים קיבלה רגליים קרות בעקבות החשיפה ב-ynet ספורט על התגובות הקשות בקרב השחקנים והודיעו בצוותא עם סלבריטאי נוסף, עמוס תמם לעידו חג'ג', מארגן המשחק על ביטול הגעתם. 

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

סלב נוסף שדווקא אוהד הפועל ולא הגיע למשחק הוא אייל קיציס. הסלבריטאים שכן הגיעו הם אקי אבני וצביקה פיק.

 

 

הרקע לאירוע הוא ערב גיבוש שתיכנן חבר הדירקטוריון, עידו חג'ג'. חג'ג' המיודד עם סלבריטאים רבים תיכנן לערוך משחקון בן חצי שעה עם כמה כוכבים מעולם התרבות והשואוביז, חברי הדירקטוריון ושחקני הקבוצה. זימונם של חברי "מה קשור" המזוהים כאוהדי בית"ר עורר את זעמם של חלק מהאוהדים אשר קראו לשחקנים שלא להגיע למשחק.

 

שלום מיכאלשווילי מ"מה קשור?". החליטו לא להגיע (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שלום מיכאלשווילי מ"מה קשור?". החליטו לא להגיע(צילום: עוז מועלם)

 

כבר לאחר היוודע החלטתו של חג'ג', שחקנים בהפועל הודיעו כי הם לא מתכוונים ליטול חלק במשחקון של חג'ג', 4 ימים לפני משחק ליגה מול בני-יהודה ויומיים בלבד אחרי המשחק מול עכו: "אנחנו לא מוכנים להיות חלק מההצגה הזו של חג'ג', אלה חברים של עידו. רק חסר לנו שאחד מאוהדי בית"ר האלו עוד יפצע פה מישהו לפני המשחק החשוב בשבת. זה הכי לא מקצועני, הכי שכונתי שיש, אין בעיה שנעשה על האש, נהנה בכיף, אבל למה שיעשו על חשבוננו הון חברתי? מספיק עם היח"צ דרכנו".

 

הוא דווקא כן יגיע. צביקה פיק (צילום: יוני טובלי) (צילום: יוני טובלי)
הוא דווקא כן יגיע. צביקה פיק(צילום: יוני טובלי)

 

גם אוהדים של הקבוצה ששמעו על היוזמה, זעמו והעבירו מסר לשחקנים שלא יעלו למשחק הראווה שאירגן חג'ג' מול חבריו. "אסור לכם להידרדר לשכונה הזו, אל תעלו לשחק", קיבלו השחקנים מסרים ברורים מחלק מהאוהדים. מוקדם יותר אוהדים אמרו: "עושים פה יחסי ציבור על חשבון הפועל ת"א. לתת לאוהדי בית"ר לדרוך על הדשא בוולפסון ולשחק מול שחקנים שלנו, לאן הגיע המועדון הזה?"

 

שחקני הפועל ת"א: "לא מוכנים להיות חלק מההצגה של חג'ג'" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שחקני הפועל ת"א: "לא מוכנים להיות חלק מההצגה של חג'ג'"(צילום: עוז מועלם)
 

 

בתגובה, גורמים במועדון סיפרו כי מדובר מבחינתם בערב גיבוש מבורך, שיכלול משחקון של רבע שעה על רבע שעה, על האש והיכרות קרובה יותר בין חברי הדירקטוריון לשחקנים. "אין בזה משהו פסול", אמרו במועדון.


פורסם לראשונה 05/11/2013 12:34

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שחקני הפועל תל אביב
צילום: אורן אהרוני
מומלצים