שתף קטע נבחר

שוטר ניצל מידע חסוי, הפשיט ותקף מינית

הוא גבה תלונה מאישה שחששה מהאזנות, שיקר לה וקבע שיבוא לבדוק בביתה. שם חיפש על גופה, תקף אותה וצילם. השוטר מירושלים הודה והורשע גם במקרה נוסף של ניצול מעמדו להעתקת תמונות עירום של נשים

שוטר ניצל מידע חסוי והשתמש בו כדי לתקוף מינית, לרמות ולפגוע בפרטיותן של נשים. השוטר מירושלים הודה והורשע היום (ג') במסגרת עסקת טיעון בעובדות כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בעיר, וכלל סעיפי ביצוע מעשה מגונה, מרמה והפרת אמונים ופגיעה בפרטיות.

 

עוד בערוץ החדשות של ynet:

כך נראה המו"מ בין ישראל לפלסטינים

"אחי מת בחיקי מרעב": עדות מצפון קוריאה

 

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות,

 גבה השוטר תלונה מאישה שחששה שיש בביתה מכשירי האזנה ומצלמות סתר. התלונה נסגרה, אך הוא הוציא את פרטי האישה מהמערכת, שיקר לה וקבע שיבוא לבדוק בביתה את הנושא. הוא הגיע למקום בלבוש אזרחי, הציג בקיאות בתיק ו"בדק" את הבית באמצעות מד מתח חשמלי - מבלי שהוכשר לכך וללא יכולת טכנית ממשית לאיתור אמצעי מעקב.

 

בהמשך, חיפש השוטר על גופה של האישה, תקף אותה מינית, התפשט בעצמו וצילם אותה. הוא אמר כי לא מצא בבית דבר והורה לה לא לפנות יותר למשטרה בנושא.

השוטר בבית המשפט, היום. העונש טרם נקבע (צילום: גיל יוחנן) (צילום: גיל יוחנן)
השוטר בבית המשפט, היום. העונש טרם נקבע(צילום: גיל יוחנן)

באישום אחר, נטען כי החוקר העתיק לרשותו תמונות עירום של אישה שהתלוננה כי אדם שהייתה עמו בקשר פרסם תמונות עירום שלה. בנוסף, הואשם השוטר בהוצאת פרטים אישיים של עשרות נשים מהמאגר

המשטרתי, ובהם מספרי תעודות זהות, כתובות ומצב משפחתי. השוטר מצוי כעת במעצר בית.

 

השוטר, נשוי ואב לילדים נעצר לפני שבעה חודשים. עד היום היה אסור לפרסם פרטים על הפרשה. השופט דרורי שחרר את השוטר בהסכמת הצדדים ממעצר בית שבו שהה עד היום.

 

עו"ד גדי טל שמייצג את השוטר וניהל את המשא ומתן מול הפרקליטות מסר לאחר הדיון: "אחרי חודשים רבים של התנהלות מאחורי הקלעים, כולל צו איסור פרסום גורף על עצם הפרשה, הוגש היום בהסכמה כתב אישום בהסכמה לבית המשפט. נסיבות כתב האישום בעינינו קלות יחסית לקשת המעשים האפשרית בעבירות כאלה, ואנו מקווים שבית המשפט יראה את הדברים עין בעין איתנו ויגזור על הנאשם עונש מתון שהולם את כלל הנסיבות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל יוחנן
השוטר ופרקליטו עו"ד גדי טל
צילום: גיל יוחנן
מומלצים