שתף קטע נבחר

פרסי הקולנוע הדוקומנטרי: "גן עדן" בראש

סרטו של רן טל "גן עדן" הוא הזוכה הגדול בטקס הפרסים של פורום היוצרים הדוקומנטרים, עם הפרס לסרט המצטיין באורך מלא ובארבעה פרסים נוספים. שני פרסים גם ל"לוד בין יאוש לתקווה"

"גן עדן" הוא הזוכה הגדול בטקס הפרסים של פורום היוצרים הדוקומנטרים שנערך אמש (ג'). סרטו של רן טל זכה בפרס לסרט באורך מלא וארבעה פרסים נוספים - על עריכה, צילום, מוזיקה מקורית ועיצוב פסקול. הסרט מביא את סיפורו של גן השלושה, הידוע בכינויו "הסח'נה" - אחד הפארקים המפורסמים והמתוירים בישראל.

 

בפרס הפרויקט הטלוויזיוני זכתה הסדרה "לוד בין יאוש לתקווה" של אורי רוזנווקס ואייל בלחסן, ששודרה בערוץ 8. לבלחסן הוענק גם פרס התחקיר על סדרה זו. בפרס הסרט התיעודי זכה "חנדה חנדה 4" של דוד אופק ונטע שושני, על בני זוג בני העדה הבוכרית שמסרבים להתחתן. הפרס לסרט הביכורים הטוב ביותר הוענק ל"זמן פוניבז'" בבימויו של יונתן אינדורסקי.

 

בסך הכל חולקו במהלך הטקס פרסים בשווי מצטבר של כמיליון שקלים, כשהזוכים נבחרו על ידי 400 חברי פורום היוצרים הדוקומנטרים. במקביל הוענק פרס מפעל חיים לבמאית הוותיקה לינה צ'פלין בת-80, שיצרה לצד בעלה המנוח סלבה צ'פלין סרטים רבים לאורך השנים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים