שתף קטע נבחר

הותקפה בחומצה: '9 שנים בכלא זה לא מספיק'

הנערה בת ה-17 מנצרת מתחה ביקורת על העונש שנגזר על הגבר שתקף אותה כי סרבה להתחתן איתו: "הוא היה צריך לקבל 20 שנה, אני שוקלת לבקש ערעור". על ההתאוששות: "אני עדיין בוכה כשאני מסתכלת במראה"

"תשע שנות המאסר שנגזרו עליו לא מספקות אותי. אני שוקלת לבקש לערער על ההחלטה", כך אמרה היום (א') הנערה בת ה-17 וחצי מנצרת, שתושב העיר שפך על פניה חומצה לפני כחצי שנה. שעות ספורות אחרי שבית המשפט המחוזי גזר עליו את העונש היא שוחחה עם ynet והוסיפה: "הוא היה צריך לשבת 20 שנה לפחות. אני מאוכזבת מגזר הדין".

 

כתבות נוספות בערוץ החדשות של ynet:

  

לדבריה, מידת העונש מצביעה על זלזול של בית המשפט בסבל שעברה: "אדם כזה מסוכן לציבור. חשוב לי לציין שמה שהוא עשה לי זה גרוע יותר מרצח. עד היום מצבי הנפשי מעורער. אני לא יכולה לישון בחדר שלי. אני הולכת לישון עם אמא שלי".

הנערה במהלך אשפוזה בבית החולים (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
הנערה במהלך אשפוזה בבית החולים(צילום: אלעד גרשגורן)

שמו של הנאשם (51) נאסר לפרסום על מנת לא לחשוף את זהות הנערה. ב-2012 הוא ביקש להינשא לה, אולם היא סירבה. בשנה שלאחר מכן איימו הנאשם וקטין בן משפחתו שיפגעו בנערה ויהרגו אותה או ישרפו אותה. בתחילת פברואר 2013 נודע לנאשם שהנערה עומדת להתארס לצעיר אחר. באותו לילה הוא הגיע לביתה, נקש על חלון חדרה, וכשהיא פתחה הוא שפך חומצה הידרוכלורית על פניה וברח.

 

היא נפגעה קשה בעינה והייתה מאושפזת לאורך תקופה. "אני עדיין עוברת בדיקות רפואיות ובכל פעם שאני מסתכלת על העין שלי במראה אני מתחילה לבכות", היא ממשיכה. "אבל למרות כל הקשיים אני הולכת לבית הספר ומנסה להיות חזקה".

 

אמה של הנערה הוסיפה: "נכון שחזרנו לגור בבית שלנו בנצרת, אבל עד היום אנחנו מרגישים שנשקפת סכנה לחיינו. לבת שלי קשה לשכוח את מה שעברה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים