שתף קטע נבחר

סובלים מכאבי גב? כל הפתרונות שיעזרו

מהי שיטת "שפייר" שמטפלת בבעיות אורתופדיות ללא תרופות? איפה כדאי ללמוד רפואה סינית? וגם: הכירו את הנעליים שמתאימות את עצמן לכף הרגל. חיים בסטייל עם חן רוטנברג

כאבי הגב מופיעים בכל פעם אחרי עמידה ממושכת? אתם לא חייבים לרוץ מיד לרופא. שיטת "שפייר", החדשנית והייחודית, יכולה לסייע לכם להתמודד עם בעיות אורתופדיות. מוצר נוסף שיכול לעזור לכם - נעל שמתעצבת על פי כף הרגל שלכם ומשפרת את איכות החיים. וגם, לאלו המתעניינים בתחום, נענה היכן כדאי ללמוד רפואה סינית.

 

עשו לנו לייק לעמוד הפייסבוק: "חיים בסטייל עם חן רוטנברג " ותיהנו מהטבות, מתנות וטיפים.

 

 

רפואה סינית - מקצוע הנושק לכל תחומי החיים

פרנסה, רפואה, דרך חיים, ובעיקר עניין והנאה. לימודי דיקור, צמחי מרפא, מגע ותזונה, הכל במסגרת תכנית לימודים ייחודית. הלימודים מתקיימים במסגרת המדור ללימודי חוץ של הפקולטה לחקלאות ברחובות, שלוחה של האוניברסיטה העברית, בשיתוף עם העמותה לרפואה סינית עתיקה. בתום הלימודים ניתנות תעודות מטעם שני הגופים הנ"ל.

 

 (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

התכנית כוללת מעל 3,000 שעות לימוד ומוכרת על ידי האגודה לרפואה סינית מסורתית. הלימודים מתבססים על הכתבים הרפואיים של סין העתיקה, משלבים את כל הזרמים הקיימים ברפואה סינית כיום, כולל לימודי חמשת האלמנטים ו-TCM. בד בבד נלמדת הרפואה הקונבנציונאלית המודרנית לעומק, באופן המאפשר עבודה בבתי חולים, קופות חולים, כמו גם ההבנה של הפיזיולוגיה והפתולוגיה המערבית. התלמידים עוברים הכשרה מעשית אצל טובי המטפלים בארץ.

 

  • בקרוב נפתח סמסטר אביב וזה הזמן להירשם - הסמסטר ייפתח בינואר 2014 וניתן להגיע לשיעור דוגמא ברפואה סינית, לפגישת יעוץ ולקבל טיפול חינם בקליניקה הלימודית. לפרטים נוספים: שני בוסתן – 054-6866266 , http://www.ica-israel.com/  

 

שיטת גל שפייר

שיטת SPEIER Advanced Orthotheraphy היא שיטה טיפולית בכאבים שמקורם בעמוד השדרה. בשיטת שפייר הטיפול מיושם לא רק על חוליות עמוד השדרה, אלא גם על מכלול האיברים הסמוכים להן. השיטה יעילה, בטוחה וטובה.

 

זו השיטה החדשנית והמרשימה באבולוציית הטיפולים בעמוד השדרה, המבוססת על חשיבה ולמידת ההנדסה האנושית, שהובילה להבנות ממוקדות ולידיעה כיצד לפלס דרך לגוף לתקן את עצמו. כישרון וניסיון מקצועי מבוסס של למעלה ממיליון טיפולים, נרקמו לכדי שיטה פשוטה, ברורה ויוצאת דופן, בעלת הצלחות מוכחות המדברות בעד עצמן.

 

גל שפייר, מפתח השיטה, הוא המטפל היחיד בשיטת שפייר. הוא מתאים תכנית טיפולית אישית וגמישה המותאמת לפרופיל הייחודי של הלקוח.

 

גל ספג מילדותו בביתו את אווירת התרפיה, הטיפול והנתינה. הוא התמחה בשיטת האורטותרפיה הרכה, וב-17 שנות לימוד נוספות רכש ידע בטווינא, שיאצו, מסג’ רפואי, צ’י קונג, דיקור סיני, וקונג פו. מהגרנד מאסטר הנרי פו-יה למד סודות רפואיים הנמסרים למתי מעט מומחים.

 

  • גל שפייר, אורתוטרפיסט, מרפא בשיטת שפייר בשילוב שיטות טיפול מן המזרח המרחיבות את רבדי הטיפול לשרירים, עמוד השדרה והרקמות. טל. 1700-709-500. פרטים נוספים באתר: http://www.speier.co.il/

  

נעלי kyBoot - פריצת דרך בעולם הנעליים

נעלי kyBoot הומצאו ע"י המהנדס קארל מולר שחולל מהפכה בתעשיית הנעליים. הסוליה הרכה והגמישה של kyBoot מדמה תחושה של "הליכה על אוויר", סוג של ריחוף, והסוליה הייחודית מדמה תחושה של חוסר משקל ומאפשרת חופש תנועה רב. ייחודה של הנעל בכרית אוויר רכה וגמישה שסופגת זעזועים ומתאימה את עצמה בשלמות לכף הרגל.

 

הנעליים מתאימות למצבים שונים כמו: טיולים, צעידה וכמובן הליכה רגילה. הנעל מאפשרת תמיכה בטיחותית למבוגרים.

 

 

עם kyBoot כולם יכולים לשפר את בריאותם ללא הקצאת זמן מיוחד. הגמישות והאלסטיות הרב-כיוונית מעניקות לשרירים את התרגול שלו הם זקוקים. מקלה על המפרקים ומשחררת לחצים. נעלי kyBoot אידיאליות לבעיות בכף הרגל כמו בניון (עצם בולטת) ודורבן בעקב.

 

בחנות הדגל תוכלו ליהנות ממגוון עשיר ורחב של דגמים לנשים וגברים.

 

  • דני קציר, מנכ"ל נעלי קי-בוט, הוא היבואן הבלעדי של הנעל השוויצרית - לפרטים נוספים: טל' 073-7276727 או באתר: http://www.kybun.co.il/bit/  קניון דימול, קומה 2, דרך ז'בוטינסקי 1, מתחם בורסת היהלומים, רמת גן

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים