שתף קטע נבחר

גיבור היום: באטקיד נלחם בסרטן, ובפשע

העיר סן פרנסיסקו התחפשה לגות'האם לרגל מבצע הגשמת חלומו של ילד בן חמש שלקה בסרטן ורצה להיות באטמן ליום אחד: קבלו את עלילות מיילס סקוט, הלא הוא באטקיד, ומלחמתו בפושעיה (המדומים) של העיר

האם בן אפלק צריך לחשוש? השחקן שנבחר לגלם את באטמן בסרט ההמשך של "איש הפלדה" ב-2015, בוודאי שמע על הופעתו של אדם לבוש בתלבושת של הסופר-הירו הנערץ ולצדו באטקיד אמש (ו') ברחובות סן פרנסיסקו אמש. ובכן, מתברר כי לאפלק אין סיבה לדאגה, אין מדובר בהפקת סרט אלא בסך הכל במבצע יפה של הגשמת חלום לילד קטן, שבסך הכל רצה להיות באטמן ליום אחד.

 

באקיד, באטמן ומפקד המשטרה (צילום: MCT) (צילום: MCT)
באקיד, באטמן ומפקד המשטרה(צילום: MCT)

 

מיילס סקוט בן החמש נאבק בשנה האחרונה במערכה קשה מול מחלת הסרטן, לאחר שאובחן כחולה בלוקמיה. לאחר שניצח את המחלה, ביקש הביע משאלה להילחם גם בפושעי גות'האם כבאטמן. משאלה זו מצאה אוזן קשבת בארגון Make a Wish ששם לעצמו מטרה להגשים חלומות של ילדים החולים במחלות קשות. פנייה לראש העיר סן פרנסיסקו אד לי ולתושביה נענתה בהרבה רצון טוב, וכך הפכה עיר הערפל מצפון קליפורניה לגות'האם ליום אחד. וסקוט, הוא הפך לבאטקיד.

 

רשויות העיר, ואלפי מתנדבים התגייסו למבצע. באטקיד נפגש עם מפקד המשטרה גרג סור וקיבל ממנו הוראה לצאת וללכוד מספר פושעים שפשטו על העיר. וכך הופיעו ביוניון סקוור בסן פרנסיסקו באטקיד ואיתו מלווה מבוגר דמוי באטמן, כשהם נוהגים במכונית שחורה שמזכירה את הבאטמוביל. השניים יצאו לעזרתה של אישה במצוקה אליה הוצמד מטען דמה בצבע ירוק. באטקיד שיחרר את האישה (שהיא כמובן שחקנית), ומשם המשיך למשימה הבאה: לכידת הרידלר.

 

כך הציל באטקיד את גות'האם, כלומר סן פרנסיסקו

 

הרידלר (שבעבר גילם אותו ג'ים קארי בסרטו של ג'ואל שומאכר "באטמן לנצח" מ-1995) נתפס בעיצומו של מעשה כשהוא מנסה לפרוץ לכספת של בנק. באטקיד הסתער בכיוונו וללא מאמצים רבים הכריעו ומסר אותו לידי שוטרי משטרת סן פרנסיסקו, וקול תשואות האלפים בקהל שנכחו במקום.

 

המשימה השלישית והאחרונה היתה מורכבת קצת יותר. באטקיד והבאטמן המלווה שלצדו הוזעקו לאיצטדיון הבייסבול המקומי, שם נחטף הקמע של קבוצת הסן פרנסיסקו ג'איינטס על ידי אויבו המסורתי של באטמן - הפינגווין. גם הפעם היתה ידו של באטמן על העליונה, והוא חילץ את הקמע "לו סיל" והסגיר את הפינגווין לידי התובעת הכללית של ארצות הברית מלינדה האג, שהגיעה למקום. ביחד עם ראש העיר ובני משפחת סקוט, חגגו עם מיילס ניצחון על הפושעים המדומים, ועוד יותר מכך: יום מופלא בחייו של ילד חסר מזל.

 

עיתון הסן פרנסיסקו כרוניקל משתף גם הוא פעולה: "באטקיד הציל את העיר" (צילום: AP) (צילום: AP)
עיתון הסן פרנסיסקו כרוניקל משתף גם הוא פעולה: "באטקיד הציל את העיר"(צילום: AP)

 

"מיילס תמיד היה לוחם, הוא לחם בסרטן וניצח את הסרטן", אמר בסיום המבצע אביו ניק סקוט, שהודה לכל המשתתפים על היום. האירוע מעורר ההתרגשות עורר גלים בכל ארצות הברית, שהגיעו עד לבית הלבן, בצד המזרחי של היבשת. "Way to go, Miles! Way to save Gotham!" ("כל הכבוד, מיילס! איך הצלחת להציל את גות'האם") - צייץ ברק אובמה בתגובה. מי יודע, אולי עכשיו יש לו תוכניות גדולות עבורו בשליחות ארצות הברית לטהרן.

 

מה המשימה הבאה? באטקיד בפעולה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מה המשימה הבאה? באטקיד בפעולה(צילום: רויטרס)

 

גם תושבי העיר מודים לבאטקיד (צילום: MCT) (צילום: MCT)
גם תושבי העיר מודים לבאטקיד(צילום: MCT)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מיילס סקוט בלי מסיכה
צילום: רויטרס
לאתר ההטבות
מומלצים