שתף קטע נבחר

אלי גוטמן צפוי להמשיך: "אקבל כל החלטה"

המאמן הלאומי נועד עם אבי לוזון לראשונה מאז סיום הקמפיין והציג בפניו את דו"ח הסיכום של מוקדמות המונדיאל. אחרי שיחה של שעה וחצי, אמר יו"ר ההתאחדות: "ועדת האיתור שתוקם בקרוב, תחליט על זהות המאמן"

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, צפוי להמשיך בתפקידו, כך עולה מפגישתו עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, היום (ב'), בה הציג בפני האחרון את דו"ח הסיכום שלו לקמפיין מוקדמות מונדיאל 2014.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

זו הייתה הפגישה הראשונה בין גוטמן ללוזון מאז ה-1:1 מול צפון אירלנד שסיים את קמפיין המוקדמות, ואחרי שיחה של שעה וחצי, יו"ר ההתאחדות שיבח את עבודתו של המאמן. "קיבלתי דו"ח שבו היה כתוב מה היה טוב ומה לא, שוחחנו ואני מתכוון להביא את הדו"ח בפני ועדת האיתור", אמר לוזון.

 

יו"ר ההתאחדות אף הבהיר שהציפיות של ההתאחדות ושל גוטמן עצמו היו לסיים במקום השלישי בבית - מה שאכן קרה לבסוף - ושגם ניצחונות על אזרבייג'ן לא היו מאפשרים לנבחרת להקדים את רוסיה ופורטוגל. באשר לזהות מאמן הנבחרת הבא, אמר לוזון כי ההחלטה תיפול על ידי ועדת האיתור שתוקם בקרוב.

 

גוטמן עצמו אמר: "זה כבוד לאמן את הנבחרת, ללוזון יש את ההשגות שלו לגבי הקמפיין האחרון ואקבל כל החלטה של ועדת האיתור. קודם כל הוועדה תקבל את החלטתה ואז נדע לגבי ההמשך".

 

פגישה ראשונה מאז סיום הקמפיין. גוטמן (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
פגישה ראשונה מאז סיום הקמפיין. גוטמן(צילום: אורן אהרוני)

 

גוטמן הגיע לפגישה בצל ביקורת חריפה של אחיו של יו"ר ההתאחדות, עמוס לוזון, שטען כי גוטמן לא ימשיך ושאברהם גרנט הוא המועמד המוביל. מי שלא רוצה את גרנט כמאמן הנבחרת הוא סגנו של אבי לוזון, שטרן חלובה, שמצידו הבהיר כי היה רוצה לראות שינוי עם שני מאמנים צעירים על הקווים.

 

לוזון עדיין לא הביע את דעתו בנושא המאמן הלאומי. מאחורי הקלעים ישנם לחצים מצידו של גרנט כי הוא ימנה אותו וכבר נערכו שיחות עם יוסי בניון, שלמרות שעשוי לחתום בק.פ.ר מליגת המשנה, עשוי לשמש כעוזרו של גרנט בנבחרת.

 

ימשיך בתפקיד? גוטמן (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ימשיך בתפקיד? גוטמן(צילום: אורן אהרוני)

 

יחד עם זאת, גורמים בהתאחדות לא פסלו את האפשרות כי גוטמן יהיה זה שיישאר בסופו של דבר כמאמן הנבחרת לקראת קמפיין מוקדמות היורו הקרוב שיתקיים בצרפת, בו תהיה מתכונת מורחבת של 24 נבחרות. מאחר שהנבחרת של גוטמן הבטיחה לעצמה את המקום השלישי, היא בעמדת זינוק משמעותית לקראת ההגרלה שתתקיים בפברואר הקרוב, מאחר שגם לנבחרת שתסיים שלישית בבתים המוקדמים בקמפיין המוקדמות יש סיכוי סביר להגיע לצרפת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אבי לוזון ואלי גוטמן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים