שתף קטע נבחר

רוז גמר את העונה, בראיינט האריך חוזה

הסופרסטאר של שיקאגו בולס שקרע את המניסקוס בברכו במשחק מול פורטלנד יחמיץ עונה שנייה ברציפות. מאז 2010/11 שיחק 50 משחקים בלבד. ה"בלאק ממבה" חתם בלייקרס לשנתיים נוספות

טרגדיה. אין דרך אחרת לתאר את מה שקרה לסופרסטאר של שיקגאו בולס, דריק רוז שהתבשר היום (ב') כי לא יוכל לשחק יותר העונה בעקבות הקרע במניסקוס בברכו הימנית.

 

עוד על הפציעה של רוז:

 

רוז עבר בהצלחה ניתוח לאיחוי הקרע אך תקופת ההחלמה הארוכה הנחוצה תמנע ממנו לחזור למגרשים עד לסיום העונה הקרובה.

 

דריק רוז. פשוט עצוב (צילום: AP/Daily Herald, John Starks) (צילום: AP/Daily Herald, John Starks)
דריק רוז. פשוט עצוב(צילום: AP/Daily Herald, John Starks)

 

זוהי העונה השנייה ברציפות שרוז יפספס במלואה, את העונה הקודמת החמיץ בגלל פציעה בברכו שמאלית במשחק פלייאוף מול פילדלפיה ב-2012. למעשה מאז שנבחר ל-MVP בעונת 2010/11 הוא שיחק ב-50 משחקים בלבד.

 

האיש שהיה אמור להחזיר עטרה ליושנה בשיקאגו

רוז שנבחר ראשון בדראפט 2008 על ידי שיקאגו נחשב כמי שאמור היה להחזיר את הבולס לימיה הגדולים. בעונתו הראשונה הוא נבחר לרוקי השנה והעמיד ממוצע של 16.8 נקודות ו-6.3 אסיסטים.

 

מכה קשה לשיקאגו (צילום: MCT) (צילום: MCT)
מכה קשה לשיקאגו(צילום: MCT)

 

מאז ביסס את עצמו רוז כאחד מהכוכבים הגדולים של הליגה כשלשיאו הגיע בעונת 2010/11 בה נבחר כאמור ל-MVP עם ממוצעים של 25 נקודות ו-7.7 אסיסטים. באותה עונה הגיעה שיקאגו עד לגמר האיזורי בו הפסידה למיאמי. ממוצעי הקריירה של רוז עומדים על 20.8 נקודות, 6.8 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים. הוא שיחק באולסטאר שלוש שנים ברציפות (2010-2012).

 

קובי בראיינט האריך חוזהו בלייקרס בשנתיים

הכוכב הוותיק של לוס אנג'לס לייקרס, קובי בראיינט האריך הערב את חוזהו בשנתיים והדף בכך את הספקלוציות על פיהן הוא עשוי לעבור קבוצה בסיום העונה הקרובה.

 

בראיינט. לייקרס לכל החיים (AFP) (AFP)
בראיינט. לייקרס לכל החיים(AFP)

 

פרטי העסקה לא פורסמו אך אפשר לומר כי קרוב לוודאי שבראיינט בן ה-35 יסיים את הקריירה שלו בלייקרס, הקבוצה בה שיחק במשך כל תקופתו ב-NBA.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים