שתף קטע נבחר

משחק מצוין לכספי בניצחון יוסטון, 5 למקל

הפורוורד הישראלי קלע 16 נק' וסחף את קבוצתו ל-86:93 בממפיס. הרכז חזר לקבל דקות בהפסד הביתי 110:96 לדנבר, מיאמי וסן אנטוניו ממשיכות לנצח

עומרי כספי רשם לפנות בוקר (ג') אחד ממשחקיו הטובים העונה ב-NBA, כשקלע 16 נקודות והוריד שלושה ריבאונדים, והיה אחד הגורמים הישירים לכך שיוסטון רשמה ניצחון חמישי בששת משחקיה האחרונים, הפעם 86:93 בממפיס.

 

 

המקומיים, כמובן ללא מרק גאסול הפצוע, דווקא נראו טוב בפתיחה והוליכו במשך שלושה רבעים, אבל הסיום היה של הרוקטס. מי שלקחו פיקוד על המשחק היו כספי וצ'אנדלר פארסונס (17) שקלעו 20 מ-37 הנקודות של האורחת ברבע האחרון והשאירו אצלה את הניצחון.

 

עומרי כספי עובד גם בהגנה (צילום: AP) (צילום: AP)
עומרי כספי עובד גם בהגנה(צילום: AP)

 

ג'יימס הארדן, שסובל מפציעה קלה, לא שותף, כאשר דווייט הווארד רושם משחק סולידי של 15 נק' ושבעה ריבאונדים. מהעבר השני, טיישון פרינס הוליך את רשימת הקלעים של המפסידה עם 16, טוני אלן הוסיף 15.

 

דאלאס 96 - דנבר 110

גל מקל חזר לקבל דקות במדי המאבריקס, אבל גם הוא לא הצליח למנוע הפסד ביתי ראשון העונה. רבע רביעי מצוין של טאי לאוסון (19 נק') ונייט רובינסון (17), יחד עם יכולת מצוינת של ג'יי ג'יי היקסון, העניק לאורחת את הניצחון.

 

כמה קשה לגל מקל מול טאי לאוסון ודנבר (צילום: AP) (צילום: AP)
כמה קשה לגל מקל מול טאי לאוסון ודנבר(צילום: AP)

 

הרכז הישראלי קיבל 10 דקות, בהן תרם חמש נקודות, הוריד ריבאונד ומסר אסיסט. מי שהוליך את רשימת הקלעים של המקומיים היה מונטה אליס (22), כאשר גם ה-18 של דירק נוביצקי לא הספיקו.

 

סן אנטוניו 112 - ניו אורלינס 93

הספרס פשוט בלתי ניתנים לעצירה והעלו את רצף הניצחונות ל-11. מאנו ג'ינובילי (16) הוליך רשימת קלעים של שבעה שחקנים בדאבל פיגרס, ביניהם טוני פארקר (14 ושבעה אסיסטים). האורחת קיבלה תפוקה בעיקר מראיין אנדרסון (17), אבל לא היא זו שמסוגלת להרוס את המאזן הביתי המושלם של גרג פופוביץ'.

 

ווייד ומוריס ברגע אינטימי (צילום: AP) (צילום: AP)
ווייד ומוריס ברגע אינטימי(צילום: AP)

 

מיאמי 107 - פיניקס 92

גם להיט יש רצף ניצחונות של שבעה משחקים להתגאות בו. לברון ג'יימס הגיע חד מתמיד וסיים עם 35 נקודות כשהוא לוקח 14 זריקות בלבד מהשדה, דוויין ווייד הוסיף 21 ו-12 אס'. 16 של צ'אנינג פריי לא ממש דיגדגו את האלופה, שנראית מצוין בשבוע האחרון.

 

אינדיאנה 98 - מינסוטה 84

אם כבר דיברנו על קבוצות לוהטות, הפייסרס לא התקשו לעלות למאזן 1:13 נהדר עם ניצחון ביתי. ג'ורג' היל רשם שיא עונתי של 26 נק', פול ג'ורג' תרם את אותה המנה ולא איפשר לקווין לאב (20 ו-17 ריב') להתקרב יותר מדי.

 

קרלוס בוזר מבין כמה קשה הולכת להיות העונה הזו (צילום: AP) (צילום: AP)
קרלוס בוזר מבין כמה קשה הולכת להיות העונה הזו(צילום: AP)

 

יוטה 93 - שיקגו 89 (אחרי הארכה)

הבולס מתחילים להתרגל לחיים הקשים ללא דריק רוז, שהתבשר אמש כי הוא סיים את העונה הנוכחית. ללא הרכז, הבולס איפשרו לג'אז להשיג ניצחון שני העונה, הרבה בזכות שלשה גדולה בהארכה של טריי ברק (14) ומשחק מצוין של מרווין וויליאמס (17 ו-9 ריב'). ערב נהדר של קרלוס בוזר (26 ו-16 ריב') ולואול דונג (24 ו-10) ירד לטימיון.

 

יתר המשחקים הלילה

פורטלנד 102 - הניקס 91 (כרמלו אנתוני, 34)

שארלוט 86 - בוסטון 96

דטרויט 113 - מילווקי 94

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים