שתף קטע נבחר

חיים רביבו צפוי לעזוב את בית"ר ירושלים

אלי טביב הכריע: נציג הבעלים יסיים את תפקידו עד סוף השבוע. מקורב לטביב: "כדי להעביר ביקורת על המאמן צריך להגיע למשחקים"

חיים רביבו צפוי לעזוב את תפקידו כנציג הבעלים של בית"ר ירושלים עד סוף השבוע הקרוב. רביבו אמור להיפגש עם הבעלים אלי טביב, שכבר קיבל החלטה עקרונית בעניין, כשלאחר מכן אמורה לצאת ההודעה הרשמית של המועדון.

 

 

המתיחות בין טביב לרביבו הורגשה באוויר בשבועות האחרונים, אך הגיעה לשיא בשבוע שעבר, לאחר הדלפת השיחה בין רביבו לאלי כהן - שבה נזף נציג הבעלים במאמן בנוגע לאי־שיתופו של אחיו דוד. לדברי מקורבים לבעלים, טביב כעס מאוד לאחר ששמע על השיחה, שהתקיימה ביוזמת רביבו, והיא הייתה הקש האחרון שהוביל להחלטה להיפרד מרביבו. יש לציין, כי גם רביבו עצמו הביע לאחרונה רצון לעזוב.

 

הקרע. חיים רביבו ואלי טביב (צילום: אורן אהרוני, ראובן שוורץ, עוז מועלם) (צילום: אורן אהרוני, ראובן שוורץ, עוז מועלם)
הקרע. חיים רביבו ואלי טביב(צילום: אורן אהרוני, ראובן שוורץ, עוז מועלם)

 

בימים האחרונים היו שמועות כאילו רביבו מתכוון להציב אולטימטום לטביב, לפיו אם אלי כהן יישאר בתפקידו הוא יעזוב. אלא שאתמול, בשיחה שקיים עם שחקני בית"ר, הבהיר טביב כי הוא מעניק גיבוי מלא למאמן ואף גער בשחקנים על יכולתם החלשה. סימנים ראשונים למחלוקת בין טביב לרביבו היו כבר לפני חודש וחצי, לאחר שנציג הבעלים לא הגיע לערב הגאלה החגיגי שקיים המועדון.

 

בסביבת טביב יש ביקורת חריפה על התנהלותו של רביבו. מקורב לבעלים אמר אתמול: "כדי להעביר ביקורת על מאמן צריך להגיע לבית וגן, צריך להגיע למשחקים. הרי אחרי המשחק מול מכבי חיפה ראינו את רביבו באינסטגרם עם אייל גולן, אז הוא עוד מעז להתקשר למאמן ולצעוק עליו? הפעם האחרונה שהוא היה בירושלים הייתה בהרמת הכוסית לראש השנה".

 

רק בתחילת חודש יולי, יממה בלבד אחרי שאחיו דוד הצטרף לקבוצה, מונה רביבו לנציג הבעלים. בהודעה הרשמית שהוציא המועדון אף נטען כי תיבחן אפשרות שרביבו ישתלב בעתיד כשותף בבעלות על המועדון יחד עם טביב. "אנו בטוחים כי ניסיונו הבינלאומי בענף הכדורגל יתרום רבות לקידומו של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים", הייתה אז לשון ההודעה הרשמית של של בית"ר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
חיים רביבו
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים