שתף קטע נבחר

שי בזק מונה למרכז הצוות האסטרגי בליכוד

לדבריו, הוא יעסוק בעיקר בגיבוש מסרים ותכני הסברה. ליאור חורב, מנהל מטה ההסברה, מתאר את דרישות התפקיד באופן מעט שונה: בזק יעסוק בעיקר בתיאום בין המטה האסטרטגי למטה ההסברה

שי בזק, מי שהיה יועץ התקשורת של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, מונה הערב (יום ה') לתפקיד מרכז הצוות האסטרטגי במטה הליכוד, הפועל בראשות ח"כ לימור לבנת. בזק, ששימש כקונסול ישראל במיאמי, אמר ל-ynet כי הוא נענה לבקשת שרון לסייע בתחומי ההסברה למטה. לדבריו, הוא הציע את עזרתו ובעקבות זאת הוצע לו התפקיד. בזק סיפר כי הוא יעסוק "בעיקר בתכני הסברה, בגיבוש מסרים ובכל הנושאים שהמטה האסטרטגי והמטות עוסקים בהם". עוד אמר כי מדובר בתפקיד שליאור חורב, שמנהל את מטה ההסברה, מילא עד כה.
לדברי בזק, עבודתו עם יו"ר הליכוד אריאל שרון, נעשית בעידודו ובברכתו של נתניהו, איתו הוא נועץ לפני שהסכים לקבל את התפקיד.
ליאור חורב, מנהל מטה ההסברה, אמר בתגובה כי "שי בזק בא לעזור במטה בגלל שאני עמוס בעבודה, והוא יעסוק בעיקר בתיאום בין המטה האסטרטגי למטה ההסברה". על השאלה איך הדבר מתיישב עם כך שבזק אמר שהוא יעסוק בעיקר בתכני הסברה ובגיבוש מסרים, התעקש חורב שבזק יעסוק בעיקר בתיאום. "אני מניח שהוא גם יסייע במאמצי הסברה, כי המסרים נקבעים במשותף בין המטה האסטרטגי ומטה ההסברה", אמר.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ארכיון ידיעות אחרונות
בזק. נתניהו מברך על הצטרפותו למטה
צילום: ארכיון ידיעות אחרונות
מומלצים