שתף קטע נבחר

מכרה תמונות עירום כדי לקנות קטנוע

מארי, סטודנטית למשפטים מאיטליה, פרסמה בדף הפייסבוק שלה את ההצעה ה'מפתה'. לדבריה, ישנם הרבה קונים והבהירה: "אני לא מציעה שירותי מין"

סטודנטית מצאה דרך מקורית בשביל לגייס כסף עבור רכישת קטנוע: העיתון הבריטי "דיילי מירור" פרסם אתמול (יום ו') את סיפורה של מארי, סטודנטית למשפטים באיטליה, שפרסמה בדף הפייסבוק שלה הודעה שבה היא כותבת כי היא מעוניינת למכור תמונות עירום תמורת כסף לטובת רכישת קטנוע חדש.

 

עוד חדשות בעולם:

לא רוצים את התינוק? הניחו אותו בקופסה

"מאמא מיה". האכילו חזירים במאפיונר חי

 

מארי עם הצעתה. "זה לא שאני מציעה שירותי מין"  (צילום: מתוך דף הפייסבוק של מארי) (צילום: מתוך דף הפייסבוק של מארי)
מארי עם הצעתה. "זה לא שאני מציעה שירותי מין" (צילום: מתוך דף הפייסבוק של מארי)

בדף הפייסבוק שלה, הופיעה מארי כששלט מכסה את ראשה ועליו מופיעה ההצעה. עם זאת, לא כולם אהבו את המהלך שבו נקטה הסטודנטית האיטלקית מנאפולי. הורים לסטודנטים באוניברסיטה שבה מארי לומדת התלוננו בפני הנהלת המוסד האקדמי, שבתגובה פתחה בחקירה.

 

מארי לא התרגשה ממחאת ההורים וכתבה בדף הפייסבוק שלה: "אני אוהבת לצלם תמונות ואם אפשר על הדרך ליהנות מזה אז למה לא? זה לא שאני מציעה שירותי מין ואני מקווה שהדבר ברור", כתבה.

 

היא הבהירה שוב כי היא בסך הכול רוצה לקנות קטנוע חדש. "הקטנוע שלי מאוד ישן ואני חייבת לקנות חדש. אז מה הבעיה בדרך שנקטתי בה?", שאלה.

 

היא גם הסבירה כי המצב הכלכלי הקשה באיטליה הוא שהוביל אותה למכור תמונות עירום עבור כסף. "העתיד התעסוקתי שלי לוטה בערפל. יהיה מאוד קשה למצוא עבודה אחרי שאסיים את התואר, אז אני מנסה למצוא דרכים מקוריות וליהנות תוך כדי", אמרה.

 

ואיך "העסקים"? מארי מספרת כי התמונות שלה נמכרות במהירות. "אני לא יכולה לחשוף את שמות הקונים כי הם מעדיפים להישאר אנונימים. אני לא חושבת שעשיתי משהו פסול או שאני 'משחיתה' מישהו", אמרה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך דף הפייסבוק של מארי
ההצעה ה"מפתה"
צילום: מתוך דף הפייסבוק של מארי
מומלצים