שתף קטע נבחר

ביונסה וג'יי זי מנסים בלי בשר

הזמרת ביונסה ובעלה ג'יי זי החליטו להפוך לטבעונים למשך כמה ימים. האם זה יחזיק? תשאלו את גארי יורופסקי שנמצא בישראל ומתנסה באוכל גרוזיני

הזוג הכי לוהט ביקום מוכיח שוב שהוא לא פוחד לנסות דברים חדשים: קינג ביונסה ובעלה ג'יי זי משאירים את הסטייק מחוץ לצלחת והופכים להיות טבעוניים. לא צריך להתרגש יותר מדי, לא מדובר באורח חיים חדש, אלא בניסיון זמני שהזוג רוצה לעשות, לאחר שחבר קרוב וטבעוני שכנע אותם לתת דרך החיים הזו צ'אנס. בני הזוג נענו לאתגר והחליטו לאכול אך ורק ארוחות טבעוניות למשך 22 ימים. "הכל החל לפני כמה חודשים כשחבר טוב שלי החליט לאתגר אותי לאכול טבעוני בכל ארוחת בוקר" חשף ג'יי זי באתר שלו.  

 

ג'יי זי (שחוגג היום יום הולדת, מזל טוב! לא קנינו לך מתנה כי אתה הולך לישון כל לילה עם ביונסה אז נראה לנו שזכית), הסביר: "יש משהו מאוד רוחני בכך שזהו יום הולדתי ה-44 ובכך שמספר הימים באתגר הוא 22 (2+2=4). יחד עם העובדה שהאתגר יסתיים בחג המולד... זה פשוט מרגיש נכון!" . יותר מדי מתמטיקה עבורנו, אנחנו צריכים בדידים.

בואי ננסה, מה אכפת לך? ביונסה וג'יי זי (צילום: EPA) (צילום: EPA)
בואי ננסה, מה אכפת לך? ביונסה וג'יי זי(צילום: EPA)
את העניין הרוחני פחות הבנו, אבל בכל הקטע הטבעוני אנחנו מאוד תומכים. ולגבי בלו אייבי - לא ברור אם גם היא מצטרפת לניסוי או שהיא תמשיך לאכול ארוחות ילדים במקדונלדס.

 

בטיימניג מושלם להכרזה של הצמד הכי חזק בעולם השואו ביז, הגיע אמש גורו הטבעונות גארי יורופסקי (שאחראי על הלינק הכי משותף בפייסבוק שלכם של "ההרצאה הטובה ביותר שתראו"), כדי לפתוח את סבב ההרצאות שלו בישראל, אשר אורגן לו על ידי עמותת "ויגן פרנדלי".

 

בארוחה חגיגית שנערכה אמש במסעדת "ננוצ'קה", הוגש לגארי ולאורחיו אוכל גרוזני טבעוני. מי שבא לברך את יורפסקי היו אברי גלעד ואשתו נעמה שוחט, הגורו הישראלית של הצמחונות מיקי חיימוביץ', אורנה בנאי ובנה אמיר, ואסף אמדורסקי שהיה על עמדת הדי ג'יי.

טבעוניים. אברי גלעד ונעמה שוחט (צילום: רועי שפרניק) (צילום: רועי שפרניק)
טבעוניים. אברי גלעד ונעמה שוחט

החפירה הכי טובה שתשמעו. גארי יורופסקי ואברי גלעד (צילום: רועי שפרניק) (צילום: רועי שפרניק)
החפירה הכי טובה שתשמעו. גארי יורופסקי ואברי גלעד

לחיים. אורנה בנאי מתנסה בטבעונות (צילום: רועי שפרניק) (צילום: רועי שפרניק)
לחיים. אורנה בנאי מתנסה בטבעונות

 

הגורו המקומית. מיקי חיימוביץ' (צילום: רועי שפרניק) (צילום: רועי שפרניק)
הגורו המקומית. מיקי חיימוביץ'

 

צילום: רועי שפרניק

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
ביונסה וג'יי זי. מנסים חסה
צילום: EPA
צילום: רועי שפרניק
מיקי חיימוביץ'. לא רק בשני
צילום: רועי שפרניק
צילום: רועי שפרניק
הגורו כאן. אברי גלעד ונעמה
צילום: רועי שפרניק
לאתר ההטבות
מומלצים