שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: מאנה אורטיז שוחרר

המגן הספרדי שהגיע בקיץ וכמעט לא שותף, התיר את חוזהו במועדון הצהוב. גורמים בכדורגל הישראלי על ג'ורדי קרויף: "הוא נכשל עם יותר מדי זרים. למזלו, לגולדהאר יש כיס עמוק"

מכבי תל אביב הגיעה הערב (ד') לסיכום עם מאנה אורטיז, על התרת חוזהו של המגן הספרדי החל מסוף החודש הקרוב ועזיבתו את הקבוצה. 

 

עוד ב-ynet ספורט:

  

מאנה הגיע בקיץ האחרון מחטאפה הספרדית כייבוא אישי של המנג'ר ג'ורדי קרויף. בתחילה עוד היה עימות מאחורי הקלעים בין קרויף למאמן פאולו סוזה על אי שיתופו של המגן, אולם ההולנדי בסופו של דבר יישר קו עם המאמן ומאנה לא היה חלק מהקבוצה בתקופה האחרונה.

 

גיחה קצרה בארץ הקודש, ודי. מאנה (צילום: ראובן שוורץ ) (צילום: ראובן שוורץ )
גיחה קצרה בארץ הקודש, ודי. מאנה(צילום: ראובן שוורץ )

 

מדובר בהחלטה שגויה נוספת של קרויף. אחרי שבינואר האחרון שוחרר רוברט ארנשואו, אותו הביא המנג'ר המקצועי, עכשיו הגיע תורו של מאנה, זאת אחרי שגם הקשר גארסיה שמחזיק בחוזה לעונה נוספת במכבי שוחרר בקיץ האחרון לקפריסין והיה עוד כשלון.

 

"קרויף נכשל ביותר מידי זרים", אמרו גורמים בכדורגל הישראלי. "למזלו, לגולדהאר יש כיס עמוק מאוד ולכן אפשר לעשות שינויים בלי בעיה. פריצה גם חסר בטחון, מיטרוביץ' הוא לא חיזוק, השוער קולינאס בינוני, היחידי שהוא טוב הוא קרלוס גרסיה הבלם, עדיף שקרויף יבדוק את עצמו".

 

קרויף עצמו אמר על שחרור מאנה, עוד כשלון שלו: "אנו מעוניינים להודות למאנה על המקצוענות שהפגין בחודשים האחרונים ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכה

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א
מאנה
צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א
מומלצים