שתף קטע נבחר

ג'יימס קין האנגלי חתם בבני יהודה

החלוץ (28) שגדל בפורטסמות' ושיחק לאחרונה באלפסבורג השבדית חתם לשנה וחצי. צפו בביצועיו. אור ברוך שבר את רגלו וצפוי להיעדר חודשיים. דמאיו, שצפוי למנות ביממה הקרובה מאמן, אמר לשחקנים לאחר ה-2:0 מול מכבי חיפה: "תרימו את הראש. זה לא התחיל ולא נגמר היום"

ביום שלאחר ההפסד 2:0 למכבי חיפה, בבני יהודה כבר החלו במאמצים לחיזוק הקבוצה והיום (א') החתימו את החלוץ האנגלי, ג'יימס קין (28) לשנה וחצי.

 

  • לטבלת ליגת העל
  • לכל תקצירי ליגת העל

     

    קין גדל במחלקת הנוער של פורטסמות' ובשנים האחרונות שיחק בעיקר בשבדיה ואף תקופה קצרה שוב בפורטסמות'. העונה במדי אלפסבורג הוא הספיק לכבוש חמישה שערים ב-19 משחקים.

     


  • צפו במיטב ביצועיו של ג'יימס קין

     

    עוד הבוקר ספגו בבני יהודה מכה לא נעימה נוספת כשהתברר כי החלוץ אור ברוך שבר את רגלו וצפוי להיעדר תקופה ממושכת.

    ג'יימס קין במדי אלפסבורג מול סלטיק (צילום: GettyImages) (צילום: GettyImages)
    ג'יימס קין במדי אלפסבורג מול סלטיק(צילום: GettyImages)

     

    אור ברוך שבר את רגלו

    רופא הקבוצה, ד"ר אבי ביין, אמר ל-ynet ספורט: "השחקן עבר בלילה צילום ועל פיו אובחן שבר בעצם המסרק בכף הרגל. אסור לשחקן לדרוך על כף הרגל, והוא עשוי להיעדר כחודשיים".

     

    הכתומים רשמו אמש הפסד תשיעי ב-12 משחקים ובסך הכל יש לקבוצה מאזן עלוב של 5 נקודות מ-36 אפשריות. בסיום המשחק נכנסו המנכ"ל משה דמאיו והמאמן הזמני יעקב אסייג לחדר שבו היו השחקנים במטרה לעודד. דמאיו אמר: "תרימו את הראש. זה לא התחיל ולא נגמר היום".

     

    דמאיו צפוי להודיע כנראה היום מי הוא מתכוון למנות כמאמן במקומו של דרור קשטן שהתפטר. בבני יהודה היו רוצים לראות את ניצן שירזי חוזר לקדנציה שנייה, אבל זה תלוי בתוצאות הבדיקה הרפואית שהמאמן יעבור ואז יתברר אם בכלל הוא רשאי לחזור לאמן. שמות נוספים שמוזכרים כמועמדים הם משה סיני, ראובן עטר, פרדי דוד ויצחק שום.

      

    משה דמאיו. מחכה לתשובה מניצן שירזי (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
    משה דמאיו. מחכה לתשובה מניצן שירזי(צילום: ראובן שוורץ)

      

    שחקן בבני יהודה אמר הבוקר: "אנחנו לא מסוגלים לנצח משחק במשך 10 מחזורים. לא להאמין. כל השבוע אנחנו מתאמנים טוב ומגיעים מוכנים למשחק, אבל כשהרגע מגיע אנחנו מקבלים פיק ברכיים. הביטחון יורד לדשא, הסגל לא מספיק עמוק אין לנו ספסל ויתר מדי שחקנים ברמה נמוכה".

     

    בני יהודה מאוכזבת. שחקן: "כשמגיע הרגע אנחנו מקבלים פיק ברכיים" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
    בני יהודה מאוכזבת. שחקן: "כשמגיע הרגע אנחנו מקבלים פיק ברכיים"(צילום: ראובן שוורץ)

     

    "במשחק אתמול חיפה עשתה חילופים וגם אנחנו עשינו וראית את ההבדל הגדול בין השחקנים. אני מקוה שדמאיו ימנה כבר היום מאמן חדש, וכבר חושב את מי להביא בינואר. חשוב להביא שחקנים באיכות גבוהה כי רק ככה נישאר בליגה".


    פורסם לראשונה 08/12/2013 07:29

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים