שתף קטע נבחר

ליהיא גרינר משיקה - הפעם תינוק

ההורים הטריים ליהיא גרינר ויוסי צבר יצאו עם היורש מייקל מבית החולים, אבל לא באמת חשבתם שמלכת ההשקות תעשה את זה בלי חסות של חברה מסחרית. אז הנה עוד אירוע מתוקשר

ביום חמישי האחרון מלכת הטראש הישראלית ליהיא גרינר השיקה לעולם את בנה הבכור ברוב הדר וגלאם. אתמול גם סיפרמו לכם על השם שבחרו גרינר ובעלה יוסי צבר והוא מייקל מארק צבר בעל הניחוח הבינלאומי, כולל תמונה ראשונה של האם המאושרת יחד עם בנה הבכור. והנה היום גרינר השתחררה מבית היולדות ליס בתל אביב, וכמו כל מהלך בחייה של הגברת הראשונה של הריאליטי בישראל - גם היציאה מבית החולים מסוקרת על ידי פפראצי בחסות חברת עגלות. מה נראה לכם באמת?

ההורים הטריים ליהיא גרינר ויוסי צבר עם הבן מייקל ביציאה מבית החולים (צילום: ברק פכטר) (צילום: ברק פכטר)
ההורים הטריים ליהיא גרינר ויוסי צבר עם הבן מייקל ביציאה מבית החולים

גרינר, לזכותה ייאמר, אף פעם לא התביישה בעובדה שהיא אוהבת השקות (אוהבת? מכורה!) ומתנות, וגם היציאה הראשונה הביתה של מייקל מתועדת בחסות חברת העגלות בייבי ג'וגר. בנוסף, חודשי ההריון של גרינר (אנחנו ספרנו 29) תועדו לספיישל מיוחד שישודר בערוץ הבידור הישראלי.

נשיקה מאבא (צילום: ברק פכטר) (צילום: ברק פכטר)
נשיקה מאבא
גרינר בת ה-29 נחשבת לאחת מפליטות הריאליטי המוכרות בישראל. היא פרצה לתודעה כשנכנסה לבית "האח הגדול" בעונה השלישית של התוכנית כאישה מאורסת. במהלך העונה ניהלה רומן עם עתי שולברג בין כתלי הבית, מה שעורר את זעמו של ארוסה אבירם בן שושן, שאף נכנס לבית בעצמו. מאז שולברג הספיק להתחתן עם הרוקרית איגי וקסמן ולהביא איתה ילדה לעולם, וגרינר מצאה אהבה אצל יוסי צבר, מתווך דירות בן 28, אותו הכירה במסיבה בתל אביב. חמישה חודשים לאחר מכן הציע לה את ידו (מול המצלמות, כמובן), וביוני 2012 השניים התחתנו בחתונה מתוקשרת ושערורייתית. המדור מוסר מזל טוב והוא לגמרי אקסייטד.
שנת ישרים (צילום: ברק פכטר) (צילום: ברק פכטר)
שנת ישרים

אז הברית תועבר בסטרימר? (צילום: ברק פכטר) (צילום: ברק פכטר)
אז הברית תועבר בסטרימר?

הבר מצווה תשודר ב-VOD (צילום: ברק פכטר) (צילום: ברק פכטר)
הבר מצווה תשודר ב-VOD

תאכל את הלב עתי (צילום: ברק פכטר) (צילום: ברק פכטר)
תאכל את הלב עתי

הבלונים גם יח"צ? (צילום: ברק פכטר) (צילום: ברק פכטר)
הבלונים גם יח"צ?

יאללה הביתה (צילום: ברק פכטר) (צילום: ברק פכטר)
יאללה הביתה

 

(צילומים: ברק פכטר)

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ברק פכטר
מאושרים עם חסות. ליהיא גרינר ויוסי צבר
צילום: ברק פכטר
לאתר ההטבות
מומלצים