שתף קטע נבחר

המלצות השבוע

פסטיבל סרטי האיכות העצמאי DIFF המקדיש יום שלם לסרטים ישראלים, שוק הפשפשים הגדול ביותר בטורונטו, בואו לראות שלא רק לנו, אלא לכל הקנדים, יש אובססיה עם מזג-האוויר הקר בהפקה התיאטרלית Weather the Weather, ולמונטריאולים שבחבורה - חממו את הגוף והלב ב-Le Balcon המציע החודש מגוון ערבי מוזיקה ובידור

ישראלי

פסטיבל הקולנוע DIFF – Daring Independent Film Festival

פסטיבל הסרטים העצמאי DIFF יוצא לדרך ב-26 החודש. במהלך ארבעת ימי הפסטיבל יוקרנו סרטים הנוגעים לנו ולמורשתנו וגם סרטים איכותיים שבחר מנהל הפסטיבל, רון פורמן, של יוצרים צעירים ומבטיחים מסביב לעולם. הפסטיבל ייחתם ביום שכולו ישראלי, ואתם מוזמנים להיות אורחי הכבוד של האקסטרווגנזה הישראלית שתיערך במרכז "שוורץ רייזמן" בוואהן ב-29 בחודש.

 

 

(צילום: DIFF) ()
(צילום: DIFF)

 

במהלך היום יוקרנו שישה סרטי איכות פרי יוצרים ישראלים החל מהשעה 11 בבוקר ועד 7 בערב. הסרט הראשון הוא Strangers No More של קרן גודמן והכניסה אליו חופשית. הסרטים הנוספים הםWelcome Home של רון פורמן, "הדולפין" של דני מנקין, "אף אדום" של אלדד פריבס ואסף אורן, "804" של אטיין נאודה, ו"עלטה" (Out In The Dark) של הבמאי הישראלי מיכאל מאיר המתגורר בלוס אנג'לס. הסרט האחרון יחתום את הפסטיבל בצורה חגיגית עם מזון כשר והופעה חיה בעלות של 18 דולר.

 

צפו: טריילר לסרט "עלטה" שיחתום את הפסטיבל ביום ראשון, 29.12 בשעה 19:00

 

בואו להיות חלק מהחוויה הקולנועית המיוחדת הזו. נוכחותכם תעזור לעודד את השיח הישראלי כאן בחו"ל.

 

פרטים נוספים באתר

 

 

שוק

Dr. Fleas’ Flea Market

שוק הפשפשים הגדול ביותר בטורונטו "ד"ר פליס" נוסד ב-1987 על-ידי אלן קופמן המוכר ליודעי דבר בשם "הדוקטור". השוק פועל באזור אטוביקו במערב העיר בין פינץ' לסטילז קרוב לכביש 27. 400 קמעונאים מציגים את סחורתם מדי סוף שבוע בין עשר בבוקר לחמש אחר הצהריים, כאשר שוק האיכרים המקורה פתוח משעה תשע בבוקר ועד שש בערב.

 

 (צילום: photos.com) (צילום: photos.com)
(צילום: photos.com)

 

"ד"ר פליס" זוכה כבר 13 שנה ברציפות לתואר לשוק הפשפשים הטוב ביותר בעיר. אז בואו נראה מה יש שם: יש מתחם מזון בינלאומי ומתחם שופינג רציני המציג את כל סוגי המוצרים שאפשר לעלות על הדעת - קוסמטיקה, משקפי שמש, ביגוד, תכשיטים, כלי נגינה, מוצרים אלקטרוניים, שטיחים, ציוד עיסוי, משחקי וידאו, יצירות מלאכת יד, שעונים, מזוודות, מוצרים לתינוקות, צעצועים וכן הלאה וכן הלאה. אפשר להשתמש כאן בדביט וכרטיסי אשראי ויש במקום ATM. בשוק האיכרים תמצאו ירקות ופירות של אונטריו וכן מוצרי מזון כמו בשר, מאכלים יבשים במשקל, שוקולדים מאפים, עוגות וכו'. דרך האתר אפשר להדפיס קופונים בשווי 2 דולר כל אחד.

 

פרטים נוספים באתר 

 

 

תיאטרון

 Weather the Weather

מזג-אוויר קר במכרה האבן הישן של העיר – מה יכול להיות יותר טוב? בואו לראות איך הקנדים מתמודדים עם תנאי הכפור בהצגת החורף של המחזאית היילי מק'גי, הבוחרת לשלב אלמנטים כמו גנומים, טרולים ועוגים עם סיפור של אח ואחות המנסים להגיע הביתה לחגים בכל מחיר. ההצגה נערכת בחוץ ובהליכה מסצנה לסצנה כל 3-4 דקות. אם אתם אמיצים מספיק, יש הבטחה שתצליחו איכשהו לשמור על חום הגוף. מה שבטוח, אחרי שפשוף שכזה, החורף ייראה לכם הרבה פחות אימתני.

 

אילוסטרציה (צילום: photos.com) (צילום: photos.com)
אילוסטרציה(צילום: photos.com)

 

המחזה מוצג החודש ב"בריק וורקס" עד 30 בדצמבר בדרך כלל בשעה 20:00 כאשר בימים מסויימים ההצגה נערכת ב-17:00. מחירים: 32 דולר לאדם, 23 דולר לפנסיונרים וסטודנטים ,12.50 דולר לילדים בני 13 ומטה.

 

פרטים נוספים באתר 

 

Evergreen Brick Works, 550 Bayview Ave., Toronto ON M4W 3X8

 

 

חגיגה

Montreal Le Balcon

חורף חם ב"לה בלקון" - אווירה טובה, מוזיקת נשמה, ארוחה של שלוש מנות ורחבת ריקודים. מה עוד אפשר לבקש? המקום הזה בנמל מונטריאול הישן מקבל הרבה ביקורות טובות בעיקר בשל האווירה והמוזיקה. הרעיון הוא שילוב של ארוחת ערב ובידור חי בסגנון "קברט".

 

 (צילום: photos.com) (צילום: photos.com)
(צילום: photos.com)

 

הארוחה הכוללת שלוש מנות מתוארת כמיזוג של טעמים בינלאומיים. למנה ראשונה תקבלו את מרק היום או את הצעת הבית, למנה עיקרית תוכלו לבחור בין מנות כמו פסטת היום, קונפי ברווז, פילה בקר עם תפוחי עץ , סלמון צלוי עם פלר דה סל ועוד. לקינוח יש סורבה מנגו או קריספ שוקולד ואגוזי לוז, וכן קפה וסוגים שונים של תה.

 

צפו: מבלים ב"לה בלקון"

 

המחיר לארוחת ערב והופעה הוא 62 דולר לאדם, לא כולל מסים ותשר, ו-25 דולר להופעה בלבד. השבוע תמצאו כאן הופעות שמשלבות בין מוזיקת נשמה, מוטאון ודיסקו של שנות הששים והשבעים. בסוף החודש יוקדש ערב שלם ללהיטיו של אלביס פרסלי.

 

פרטים נוספים באתר

  

Le Balcon, 304 Rue Notre-Dame Est, Suite 201, Montreal, QC, H2Y 1C7

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: photos.com
מתמודדים עם הקור בהצגה החורפית ב"בריק וורקס"
צילום: photos.com
מומלצים